رویترز: افزایش آمار نظامیان آمریکایی آسیب‌دیده در عین‌الاسد به بیش از ۱۰۰ نفر

یک نظامی آمریکایی اعتراف کرد که در پی حمله موشکی ایران، بیش از ۱۰۰ نظامی آمریکایی دچار آسیب مغزی شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یک مقام نظامی آمریکایی در مصاحبه با رویترز اعتراف کرد که در پی حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد، بیش از ۱۰۰ نظامی آمریکایی دچار آسیب مغزی شده‌اند.

این مقام آمریکایی که نخواست نامش فاش شود در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز اعلام کرده است که ارتش این کشور شاهد افزایش بیش از ۵۰ درصدی موارد ضربه مغزی نظامیان در حمله موشکی ایران به پایگاهی عین الاسد در عراق بوده است.

این در حالیست که رسانه‌های آمریکا پیش از این و به نقل از مقامات پنتاگون شمار مجروحان نظامی آمریکا در حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد را به ترتیب ۸، ۱۶، ۳۴ و ۶۴ نفر اعلام کرده بودند.

رسانه‌های آمریکایی به تدریج در حال درز دادن اطلاعات مربوط به تلفات حمله موشکی به عین‌الاسد هستند و این احتمال وجود دارد که روند مزبور ادامه یابد.

این در حالیست که این مسئله با سخنان صریح دونالد ترامپ که گفته بود همه نیرو‌های آمریکایی در عین‌الاسد در سلامت هستند، در تناقض است.

رئیس‌جمهور آمریکا قبلا در نشستی خبری گفته بود: «من شنیدم که آن‌ها سردرد و چیز‌های دیگری (مشکلات دیگری) داشتند! چیزی که من می‌گویم و می‌توانم گزارش کنم این است که چیزی جدی نبود!»

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز ۸ ژانویه (۱۸ دی ماه) در انتقام سخت ترور سردار شهید قاسم سلیمانی، پایگاه عین الاسد که بزرگترین پایگاه هوایی آمریکا در عراق است را موشک باران کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیدمحمد
۱۱:۴۶ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
خبرمرگشون روکی میخوان اعلام کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۱ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
احتمالا در آینده نزدیک خواهند گفت 200 نفر دچار مرگ خفیف شده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
اسیب دیدن چه فایده باید تکه تکه میشدن
United Arab Emirates
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
احتمالا دفعه بعد که که به صورت رسمی اعلام بشه یا 126 یا 130
آخرین اخبار