عضو شورای شهر تهران خواستار برخورد جدی با تخلفات موتور سواران شد

عضو شورای شهر تهران گفت: قانون شکنی موتور سواران در بسیاری از موارد مرگ آنها را در پی داشته که به دنبال آن مشکلات دیگری هم ایجاد شده‌اند.

عضو شورای شهر تهران خواستار برخورد جدی با تخلفات موتور سواران شدشهربانو امانی عضو شورای شهر تهران درگفت‌‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با ابراز گلایه از بی توجهی راکبین موتور سیکلت به قوانین راهنمایی و رانندگی گفت: در خیلی اوقات شاهدیم که موتور سواران بدون داشتن کلاه ایمنی در خیابان‌ها تردد می‌کنند و در بسیاری موارد هم بر خلاف جهت خیابان در حال حرکت هستند.

او با بیان اینکه تردد موتور سواران در جهت خلاف خیابان خطر مرگ را افزایش می‌دهد اظهار کرد: همیشه در پی چنین سوانحی مشکلات بعدی مانند از دست دادن سرپرست خانوار و مشکل خانواده در تامین هزینه‌هایشان را شاهد بوده‌ایم.


بیشتر بخوانید: تشدید برخورد با موتور سواران وخودرو‌های متخلف


عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه مردم برای دفاع از حقوق خود باید در برابر متخلفین ایستادگی کنند، گفت: در کشور ما وقتی کسی حقوق خود را طلب می‌کند تحت حمایت قانون نیست و برای برخورد با موتور سواران هم هر وقت که خواستیم طبق قانون عمل شود مسئولین برخورد شرایط معیشتی را بهانه کردند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
بايد هر چار تا موتوري رو گرفت يه پرايد بهشون داد تا شريكي كار كنن
پليسم هر جا موتور پلاك مخدوش ديد عين سواريا با جرثقيل بلند كنه ببره پاركينگ
آخرین اخبار