گذر سیمرغ از ساری

سی و هشتمین جشنواه فیلم فجر در ساری با اکران فیلم‌های سینما شهر قصه و پدران، امروز به کار خود خاتمه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سی و هشتمین جشنواه فیلم فجر در ساری با اکران فیلم‌های سینما شهر قصه در دو اکران ۱۶ و ۲۱ و فیلم پدران در ساعت ۱۸:۳۰ امروز به کار خود خاتمه می‌دهد.

سینما شهر قصه فیلمی به کارگردانی کیوان علی محمدی و با بازی حامد کمیلی آناهیتا درگاهی، هدیه تهرانی، جمشید مشایخی، علی اوجی، سیاوش پورخلیلی، فرخ نعمتی، بابک کریمی، رویا میرعلمی، سیاوش مفیدی قرار است مخاطب را با سینما به دنیای سینما ببرد.

در معرفی این فیلم قسمت‌هایی از دیالوگ‌های این فیلم نقل شده:

داوود: سینما اونجوری نیست که شما فکر می‌کنید. شما هیچوقت نرفتید سینما، شما از سینما فقط برای خودتون یه چیزِ سیاهِ کثیف ساختید. برای یه بار هم شده برید سینما و فیلم خوب ببینید. ببینید که دنیاتون چقدر عوض می‌شه آقا اردشیر: من به فکر دنیام نیستم. به فکر آخرتمم.

فیلم پدران به کارگردانی سالم صلواتی فیلم دوم در اکران ساعت ۱۸:۳۰ سینما سپهر ساری خواهد بود.

این فیلم با بازی علیرضا ثانی فر، هدایت هاشمی، گلاره عباسی، مهشید ناصری، کیوان پرمر، مهدخت مولایی، نوید لایقی مقدم، سارینا ترقی، یوسف یزدانی، مرتضی خانجانی، شیدا مودب، سعید پورشعبانی، سعید باغبانی، طالب عبداللهی رویارویی دو نسل را روی پرده سینما به نمایش در می‌آورد که می‌تواند حادثه بیافریند؛ در پدران حادثه‌ای دو نسل را رو در روی یکدیگر قرار می‌دهد.

علاقمندان می‌توانند این دو فیلم را در آخرین روز اکران‌های جشنواره فیلم فجر در سینما سپهر ساری به تماشا بنشینند.

۱۳ فیلم امسال از بخش سودای سیمرغ در سینما سپهر ساری روی پرده رفتند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار