لیگ قهرمانان آسیا/ کیانی: با تمام قدرت به مصاف تیم العین امارات می رویم/ حریفان ما از سپاهان باید بترسند

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: ما با تمام قدرت به مصاف العین امارات می‌رویم و  انشالله بتوانیم دل مردم شهر اصفهان را شاد کنیم.  

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان ایران درباره شرایط این تیم قبل از بازی با العین امارات اظهار داشت: خدا را شکر همه بازیکنان را برای بازی با العین در اختیار داریم و آماده این بازی سخت می‌شویم. العین امارات تیم خوبی است، اما ما هم تیم سپاهان و پرقدرت هستیم. سپاهان یکی از پرافتخارترین تیم‌های ایران و آسیاست و بازیکنان باید بدانند که در چه شرایطی هستند. ما با تمام قدرت به مصاف العین امارات می‌رویم و  انشالله بتوانیم دل مردم شهر اصفهان را شاد کنیم.  

کیانی درباره اینکه تیم سپاهان ۳ بازی خارج از خانه در لیگ قهرمانان آسیا دارد، گفت:  ما دوست داشتیم که بازی‌های آسیایی را در خانه و جلوی هواداران خود بازی کنیم، اما به نظر‌ کنفدراسیون فوتبال آسیا احترام می‌گذاریم. به هر حال از مدیریت تشکر می‌کنیم که پرواز چارتر برای ما فراهم کرد که خیلی راحت به امارات سفر کنیم و بدنمان خسته نشود. بازیکنان ما با تجربه هستند و مسائل را درک می‌کنند و به طور حتم می‌دانند که کار سخت است و با همه قدرت بازی می‌کنند. انشالله با دست پر به اصفهان برگردیم.  

کاپیتان تیم سپاهان گفت:  تیم ما بعد از ۳، ۴ سال به آسیا برگشته است و این موضوع برای ما سخت است. درست است که چند بازیکن ما تجربه آسیایی ندارند، اما انگیزه زیادی برای این بازی‌ها دارند و می‌خواهند خود را نشان بدهند و انشالله در زمین مسابقه هم با قدرت ظاهر شوند.  

کیانی درباره اینکه سپاهان در گروه مرگ قرار دارد، گفت: همه گروه‌ها سخت است و هیچ تیمی در گروه آسان قرار ندارد، اما تیم‌هایی که همگروه ما هستند خیلی قدرتمند هستند و بازیکنان بزرگی دارند و سرمایه گذاری زیادی کردند. به نظرم ۱۱، ۱۲ دوره  ما تجربه بازی در آسیا را داریم و امسال دوباره به این مسابقات بازگشتیم و حریفان ما باید از سپاهان بترسند و ما از آن‌ها هراسی نداریم.


بیشتر بخوانید: غایبان سپاهان مقابل العین امارات مشخص شدند


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار