جزئیات فوق العاده گوشی ارزان قیمت نوکیا

شرکت نوکیا با عرضه جدیدترین گوشی خود با قیمت بسیار پایین در آمریکا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت HDM Global، یا همان خانه گوشی‌های نوکیا، ماه پیش اعلام کرد که محصول کم قیمت Nokia 2.3 را در آمریکا منتشر خواهد کرد. این گوشی از همان زمان تا به حال توسط بسیاری از فروشنده‌های رسمی به صورت پیش فروش در دست کاربران قرار می‌گرفت. اما از امروز خریداران می‌توانند این تلفن همراه را با مبلغی کمتر از ۱۰۰ دلار تهیه کنند. کاربرانی که علاقه‌مند هستند تا این محصول را به زودی تهیه و فعال کنند می‌توانند با پرداخت مبلغ ۸۰ دلار به Best Buy این عمل را انجام دهند. کسانی که عجله‌ای ندارند می‌توانند با کمی صبر تا زمان عرضه گوشی، با مبلغ ۱۳۰ دلار نوکیا ۲.۳ را از فروشگاه آمازون تهیه کنند.

مشخصات محصول

این محصول در سه رنگ متفاوت عرضه می‌شود. این رنگ‌ها شامل زغالی، سبز فیروزه‌ای و قهوه‌ای کمرنگ هستند. گفتنی است که این گوشی‌ها در آمریکا با شرکت‌های مخابراطی AT&T و T Mobile همخوانی دارد. گوشی جدید و کم قیمت شرکت نوکیا قرار است تا با سیستم عامل اندروید ۱۰ عرضه شود. لازم به ذکر است این مدل نوکیا توانسته از معدود گوشی‌های کم قیمت باشد که با آخرین نسخه سیستم عامل اندروید به صورت تنظیمات کارخانه منتشر می‌شود. در ادامه شرکت نوکیا اعلام کرد که این گوشی به مدت سه سال توسط بروزرسانی‌های تمنیتی پشتیبانی می‌شود و همچنین این چشتیبانی برای سیستم عامل برنامه تا دو سال ادامه دارد.

به عقیده خیلی از خبرگزاری‌ها این محصول بسیار از قیمت مشخص شده‌اش با ارزش‌تر است. مشخصات گوشی جدید شرکت نوکیا شامل یک صفحه بزرگ ۶.۲ اینچی با نسبت تصویر ۱۹ به ۹ می‌شود. این گوشی همچنین از یک دوربین جلو به صورت نقطه کوچک و طراحی همانند پرچمداران شرکت‌های دیگر برخوردار است. در پشت نوکیا ۲.۳ یک دوربین ۱۳ مگاپیکسل وجود دارد که با یک لنز عمیق برای تصاویر پرتره تکمیل شده است. مشخصات فنی و داخلی این گوشی شامل پردازنده Media Tek HElio A22 می‌شود که با یک رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی همراه است. در آخر منابع خبری اعلام کرده‌اند این محصول کم قیمت از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت قدرتمند برخوردار است که گفته می‌شود به مدت دو روز شارژ در خودش ذخیره می‌کند.


بیشتر بخوانید: ظاهر شدن شیائومی می ۱۰ و می ۱۰ پرو در تصاویر تبلیغاتی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار