رهاسازی ۴۰۰ خودرو گرفتار در برف در شهرستان بستان آباد

فرماندار شهرستان بستان آباد با بیان این که آزاد راه پیامبر اعظم بر اثر کولاک بسته است افزود: با کمک عوامل راهداری بیش از ۴۰۰ دستگاه اتوبوس و انواع وسایل نقلیه از این مسیر تخلیه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،بارش شدید برف و کولاک که از دیروز در شهرستان بستان آباد شروع شده در برخی از نقاط این شهرستان همچنان ادامه داشته و باعث شده برخی از راههای اصل و فرعی با مشکل تردد همراه شود.

 موسوی حسینی فرماندار شهرستان بستان آباد با بیان این که آزاد راه پیامبر اعظم درحوزه استحفاظی شهرستان بستان آباد بر اثر کولاک بسته است افزود: با کمک عوامل راهداری بیش از 400 دستگاه اتوبوس و انواع وسایل نقلیه از این مسیر تخلیه شده است.

او با بیان اینکه ستاد بحران در شهرستان بستان آباد در آماده باش کامل می باشد افزود:اکیب های امدادی و اورژانسی و عوامل راهداری و پلیس از دیروز در مسیرهای اصلی و فرعی شهرستان مستقر و در آماده باش کامل هستند.

او گفت:سوخت رسانی با کمک شرکت نفت به وسایل نقلیه ای که در مسیرها مانده بودند انجام شده و هم اکنون مسیر آزاد راه بدون تردد ماشین گزارش می شود.

فرماندار شهرستان بستان آباد از آمادگی شهرستان برای اسکان مسافران خبر داد و افزود:تمهیدات لازم در این زمینه در شهرستان بعمل آمده است.

او با اشاره به ترافیک سنگین در مسیر اصلی جاده قدیم بستان آباد به سمت میانه گفت:با توجه به اینکه هدایت وسایل نقلیه از آزاد راه به سمت این جاده است شاهد ترافیک سنگین هستیم.

موسوی از مسدود شدن بیش از 100 راه روستایی در این شهرستان خبر داد و افزود:عوامل راهداری در تلاش هستند مسیرهای فرعی و روستایی را بازگشایی کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.