سرپرست دبیری فراسیون اسکیت:

پیست‌های اسکیت ایران در مقایسه با خاورمیانه بهترین هستند/ در ۲۲ بهمن همانند سایر ورزشکاران در راهپیمایی حضور پیدا خواهیم کرد

رامین عتیقه چی گفت: پیست‌های اسکیت ایران نسبت به کشور‌های خاورمیانه از شرایط بهتری برخوردار هستند.

فدراسیون اسکیترامین عتیقه چی سرپرست دبیری فدراسیون اسکیت در گفت‌وگو با  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: بزرگترین مشکل در تمام ورزش‌ها مسائل مالی است. فدراسیون چندین رشته را پوشش می‌دهد که هر کدام هزینه‌های بالایی دارد. پیست‌های اسکیت ایران شرایط خوب و بد دارد و در مقایسه با کشور‌های خاورمیانه شرایط بهتری داریم. پیست‌های اسکیت در مقایسه با کشور‌های اروپایی در شرایط خوبی قرار ندارد. در برخی از استان‌ها پیست‌های استاندارد داریم و در همه‌ی استان‌ها تمام امکانات تخصصی برای رشته اسکیت نداریم.

او گفت: برای ساخت پیست‌های تخصصی نیازمند حمایت ادره کل استان‌ها و شهرداری‌ها هستیم. با توجه به محدود بودن بودجه، فدراسیون به تنهایی نمی‌تواند پیست‌های مجهز و تخصصی را احداث و بهره برداری کند. البته باید در نظر گرفت که تجهیزات ساخته شده نسبت به گذشته بهتر شده است.

عتیقه چی درباره حضور حامی مالی در اسکیت اظهار کرد: حامیان مالی نسبت به گذشته برای رشته اسکیت کمی بهتر شده است. با توجه به معافیت مالی که قرار است برای حامیان مالی در  نظر گرفته شده گرایش حامیان مالی بیشتر شده است. به طور حرفه‌ای اکنون حامیان مالی گرایش خاص برای حمایت از رشته اسکیت ندارند.

او عنوان کرد: اسکیت بازان ایرانی در آسیا حرف برای گفتن دارند و در بخش سرعت و اینلاین هاکی مدال‌های رنگارنگی کسب شد. در رقابت‌های جهانی هم در تعدادی از رشته‌ها عملکرد درخشانی داریم. در بخش سرعت و اینلاین هاکی، زمینی که مسابقه می‌دهید باید زمین استاندارد داشته باشید. نبود زمین استاندارد روی عملکرد اسکیت بازان تاثیر بسزایی دارد.تمرکز فدراسیون و انجمن‌ها بر روی مسابقات قهرمانی آسیایی است که این رقابت‌ها هر ۲ سال یکبار برگزار می‌شود. در سال‌های گذشته توانستیم مدال‌های رنگارنگی کسب کنیم.

سرپرست دبیری فدراسیون اسکیت  درباره حضور غرور آفرین مردم در چهل و یکمین سالگرد شکوهمند جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: جامعه ورزشی همیشه در تمام عرصه‌ها در صف اول قرار دارند. اینبار هم برای ۲۲ بهمن ماه روز یوم الله اهالی فدراسیون اسکیت به همراه تمام جامعه ورزش برای  تجدید عهد و پیمان در روز ۲۲ بهمن ماه حضور پیدا خواهند کرد.


بیشتر بخوانید: هاکى روى یخ ایران به عضویت فدراسیون جهانى درآمد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار