بازگشت به تولید ۳ واحد راکد و غیرفعال در سلمانشهر

آئین جشن رونق تولید واحد‌های صنعتی غرب مازندران با بهره برداری مجدد ۳ واحد راکد و غیرفعال در شهرک صنعتی سلمانشهر برگزار شد.

سید مصطفی موسوی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در آئین جشن رونق تولید که با حضور خیریانپور معاون استاندار در شهرک صنعتی سلمانشهر برگزار شد، ۳ واحد تولیدی که قبلاً به بهره‌برداری رسیده بودند، اما به دلیل تأمین نشدن مواداولیه، نبود نقدینگی و مشکلات دیگر بحالت تعطیل درآمدند، مجددا به چرخه تولید و فعالیت بازگشتند.

او افزود: همزمان با نهمین روز دهه مبارک فجر، یک واحد تولیدی سبد سازی در زمینی بمساحت ۲۵۰۰متر مربع با سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۶ نفر آغاز به فعالیت مجدد کرد.

موسوی گفت: یک شرکت لبنیاتی نیز که در زمینی بمساحت ۱۵ هزار و ۵۷۷ مترمربع و سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال دوباره راه اندازی شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: با راه اندازی مجدد این واحد تولیدکننده انواع محصولات لبنی ۱۹ نفر دوباره به سر کار برگشتند.

او گفت: یک واحد تولیدی فولاد نیز در زمینی به مساحت ۷ هزار و ۶۰۰ متر مربع و با سرمایه گذاری۲۴۰ میلیارد ریال راه اندازی مجدد شد و برای  ۱۵ نفر بصورت مستقیم اشتغال ایجاد کرد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.