دردهه فجر؛

بهره برداری از چندین طرح اقتصادی درالبرز/ اشتغالزایی برای ۶۴۳ نفر در نظرآباد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرزگفت:در ایام دهه فجر ۵۸ طرح بزرگ عمرانی ، با اشتغالزایی برای ۶۴۳ نفر در نظرآباد به بهره برداری رسید.

بهره برداری از چندین طرح اقتصادی درالبرز/ اشتغالزایی برای ۶۴۳ نفر در نظرآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علی درویش پور ،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: در دهه فجر سال جاری ۵۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵۳ میلیارد تومان با اشتغالزایی ۶۴۳ نفر در شهرستان نظرآباد به بهره برداری رسید.

درویش پور افزود: از جمله پروژه‌های شاخص اقتصادی این شهرستان در سالی که مزین به نام رونق تولید است می‌توان به افتتاح رسمی واحد تولیدی حلاوت پردیس با مساحتی بیش از ۶ هزار مترمربع در شهرک صنعتی نظرآباد که تولید کننده انواع شکلات، فرآورده‌های کاکائویی، پودر ژله، بیسکوئیت، ویفر، تافی، دراژه  است اشاره کرد.

او گفت: افتتاح این طرح  افزون بر کمک به رونق تولید ملی، برای ۱۵۲ کارگر ایرانی نیز ایجاد اشتغال کرده است که این موضوع می تواند گره گشای برخی از مشکلات جوانان این استان باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز افزود:همچنین واحد تولیدی جیناک با مساحتی بالغ بر ۳۶۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی سپهر، با گلدوزی بر روی پارچه برای ۶۰ نفر ایجاد اشتغال کرده و شرکت تعاونی کشاورزی مرغداران مرکز نیز که تولیدکننده خوراک دام و طیور در شهرک صنعتی نظرآباد است  با مساحتی بالغ بر ۲۷ هزار مترمربع برای ۱۲۵ نفر شغل ایجاد کرده است.

او گفت:زمین چمن مصنوعی شهید مفتح بااعتباری بیش از ۲/۵ میلیارد تومان، گازرسانی به روستای گلدره بااعتباری حدود ۱ میلیارد تومان، افتتاح مرکز مخابراتی سیدجمال الدین و اجرای فیبر نوری در این محله، سایت اداری و خیابان الغدیر بااعتبار ۵ میلیاردی، حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه آب شرب جهت حل بخش عمده‌ای از مشکل آب در فصول گرم،  از دیگر پروژه‌های شهرستان نظرآباد در ایام الله دهه فجر است که به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.