تداوم گلزنی رونالدو در دهمین بازی پیاپی سری آ؛

هلاس ورونا ۲ - یوونتوس ۱/هند بونوچی صدرنشینی را به خطر انداخت

تیم یوونتوس در هفته بیست و سوم رقابت‌های سری آ ایتالیا، مهمان تیم هلاس ورونا بود که با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم یوونتوس در هفته بیست و سوم رقابت‌های سری آ ایتالیا، از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه، در ورزشگاه مارک آنتونیو بنتگودی شهر ورونا مهمان تیم هلاس ورونا بود که با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

در نیمه نخست مسابقه به تیم ورونا یک گل زد که توسط VAR مردود اعلام شد، یوونتوس هم دو شوت به تیرک دروازه ورونا توسط داگلاس کاستا و رونالدو در این نیمه زد.

در نیمه دوم رونالدو در دقیقه ۶۵ با یک فرار سریع، موفق شد نخستین گل بازی را برای یووه به ثمر برساند تا برای دهمین بازی متوالی در سری آ گلزنی کند. اما اوضاع برای بیانکونری خوب پیش نرفت و ابتدا مصدومیت دوباره کاستا ستاره برزیلی بانوی پیر و خروجش از میدان کار را برای این تیم سخت کرد و سپس فابیو بورینی موفق شد در دقیقه ۷۶ بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه ۸۵ بونوچی مدافع یوونتوس با خطای هندی که توسط VAR تشخیص داده شد، به حریف یک پنالتی تقدیم کرد و جیامپائولو پاتزینی مهاجم کهنه کار هلاسی‌ها از روی نقطه پنالتی برتری میزبان را رقم زد.

شاگردان ساری با این شکست ۵۴ امتیازی شدند و در صدر جدول باقی ماندند، اما این فرصت را به اینتر رده دومی دادند تا با پیروزی در دربی دلامادونینا (یکشنبه شب) به آن‌ها در صدر برسد. ورونایی‌ها هم که شگفتی ساز این فصل سری آ هستند، ۳۴ امتیازی شدند و به رتبه ششم صعود کردند.


بیشتر بخوانید: اودینزه ۰ - اینتر ۲ / پیروزی ارزشمند شاگردان کونته با دبل لوکاکو


انتهای پیام/

برچسب ها: دنیای ورزش ، سری آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار