فرمانده انتظامی ممسنی خبر داد؛

بیش از ۵۹ هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۱۰ پلیس ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از برقراری ۵۹ هزار و ۹۱۳ تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ این فرماندهی طی مدت ۱۰ ماهه امسال خبر داد.

سرهنگ محمد هاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: بر اساس آمار‌های به دست آمده اپراتوران مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ فرماندهی انتظامی شهرستان ممسنی در مدت ۱۰ ماهه امسال به ۵۹ هزار و ۹۱۳ تماس تلفنی پاسخ دادند که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال رشد چشمگیری داشته است.

او ادامه داد: ۶۶ درصد از این تماس‌ها فوریتی و منجر به حضور ماموران در صحنه، ۳۳ درصد از تماس‌ها غیر فوریتی، و یک درصد نیز نیاز به بررسی اطلاعاتی بودند.

فرمانده انتظامی ممسنی با بیان اینکه سامانه ۱۱۰ پلیس گامی مؤثر به منظور تحقق شعار دولت الکترونیک اس، افزود: بررسی‌ها حاکی از آن است که مراجعه حضوری شهروندان در مدت ۱۰ ماهه امسال به مراکز و یگان‌های انتظامی ۳۸ هزار مورد بوده است.

سرهنگ قسام تصریح کرد: سامانه ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیس، پل ارتباطی بین مردم و نیروی انتظامی است و شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه جرم و ناهنجاری و یا به منظور دریافت راهنمایی و آگاهی از اطلاعات پلیسی می‌توانند به صورت شبانه روز با این شماره تماس بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار