مسئولان سازمان لیگ به دیدار اسکوچیچ می‌روند

سرپرست ریاست کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ به زودی با اسکوچیچ جلسه‌ای را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهیل مهدی، سرپرست کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: دربی پنجشنبه، بازی خیلی خوب بود. خوشبختانه پیش بینی‌ها درست از آب درآمد و مردم و هواداران یک بازی خوب را شاهد بودند. امیدوارم همه بازی‌های لیگ، همین طور پرهیجان باشد.

مهدی با اشاره به اینکه دیداری با اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی نداشته است، گفت: به زودی باید با او دیدار داشته باشیم و درباره زمان بندی دیدار‌های معوقه لیگ با اسکوچیچ مذاکره کنیم. امیدوارم تا حد امکان بتوانیم از اسکوچیچ برای کمک به لیگ، فرصت بگیریم.

او گفت: تقویم بازی‌ها فشردگی خودش را دارد و تمام سعی ما این است که تا حد امکان بازی‌ها را عادلانه، در زمان و تاریخ مناسب برگزار کنیم. احتمال دارد شرایط مطلوب برای بعضی تیم‌ها تامین نشود، اما ناچاریم لیگ را امسال به پایان برسانیم.

مهدی در خصوص معضلات موجود از جمله مشکلات فروش بلیت و لزوم اجرای بلیت فروشی الکترونیکی بیان کرد: این مسائل به زیرساخت‌ها و همین طور همکاری یگان‌های ایمنی و امنیتی ورزشگاه‌ها بر می‌گردد.

مهدی در واکنش به نارضایتی تیم‌های لیگ به دلیل فشردگی بازی‌ها، خصوصا تیم‌هایی که بازی آسیایی دارند، گفت: حتی یک هفته تاخیر، باعث می‌شود مسابقات به بعد از بازی‌های تیم ملی موکول شود. نهایت تلاش ما این است که این اتفاق نیفتد. چرا که حداقل حدود بیست روز کل لیگ تعطیل می‌شود.

او افزد: نگهداری تیم از لحاظ فنی، بحث بودجه و شرکت در مسابقات، سخت است. بین بد و بدتر قرار گرفته‌ایم و امیدواریم بتوانیم بد را انتخاب کنیم.

او درباره اینکه مجله کنفدراسیون فوتبال آسیا محل بازی تیم‌های ایرانی در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا را اعلام نکرده است و همین امر شائباتی به وجود آورده است، گفت: من مجله را ندیده‌ام و باید ابتدا آن را ببینم. به هر حال آن‌ها رفرنس‌هایی دارند. ممکن است به آن آیتم قبلی استناد کرده باشند. دیدید که سایت AFC بلافاصله بیانیه خود اصلاح کرد. تا خود AFC رسما اعلام نکند که بحثی تغییر کرده، نمی‌توانیم به ارگان‌ها، نشریات و مجلات دیگر استناد کنیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار