آب شرب ماهدشت، شور نیست

مدیرعامل شرکت آبفای البرز گفت: نتیجه نمونه برداری‌های روزانه حاکی از شور نبودن آب شرب ماهدشت است.

غلامرضا رضایی فر، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که آب شرب ماهدشت توسط شرکت آب و فاضلاب و مرکز بهداشت به صورت روزانه نمونه برداری و بررسی می شود، گفت: درنتیجه بررسی ها گزارشی از شور بودن این آب به دست ما نرسیده است.

او با اشاره به این که آب شرب ماهدشت از مهرشهر و توسط دو خط انتقال تأمین می شود، گفت: این آب شرب استاندارد بوده و مشکلی ندارد.

مدیرعامل آبفای البرز گفت: مصرف استاندارد آب شرب  در کشور به ازای هر نفر در شبانه روز ۱۵۰ لیتر است اما این مهم در شهر کرج و شهرهای استان البرز به ازای هر نفر در شبانه روز ۲۰۵ لیتر بر ثانیه است که بالاتر از استاندارد کشوری است. 

رضایی فر  با اشاره به این که در استان البرز ۴۳۸ هزار مشترک، حدود یک میلیون و ۱۱۰ هزار واحد تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارند، افزود: با توجه به بالا بودن میزان مصرف آب شرب در استان، شهروندان برای بهینه سازی مصرف آب شرب تلاش کنند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۹:۴۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام لطفا منصفانه قضاوت کنید مسئولین محترم اگر مشلی نداشت اب ماهدشت مردم بیکار نبودن اب رو خریداری کنند
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۳:۲۲ ۰۹ مهر ۱۴۰۱
حاضرم رگ‌م رو بذارم که همه مسولای ماهدشت یا خونه‌شون این‌جا نیست یا گه هست دستگاه تصفیهٔ آب دارن. شوره، تلخ‌ه یا هر چی که اسم‌ش‌و می‌ذارید؛ بالاخره نوشیدن‌ش آزاردهنده‌ست. اون عزیزی هم که کامنت داده گفته شور نیست خدا از سر تقصیرات‌ش بگذره ان‌شالله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
من همین چند روز پیش اونجا بودم، شور نبود.