برگزاری مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی شمال کشور در تنکابن

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی شمال کشور ماده استقامت به میزبانی تنکابن برگزار شد.

 کریمی دبیر هیئت دوچرخه سواری مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، با بیان اینکه مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی شمال کشور بمناسبت دهه مبارک فجر و گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی تنکابن برگزار شد، گفت:چهل دوچرخه سوار با رده سنی جوانان، پیشکسوتان و بزرگسالان مسیر ۶۰ کلیومتری سلمانشهر تا منطقه دو هزار تنکابن را رکاب زدند.

او افزود: شرکت کنندگان در قالب ۱۲ تیم و با هدف آماده سازی حضور در مسابقات کشوری از استان‌های شمالی کشور شامل گیلان، مازندران، البرز و گلستان بودند.

رییس هیات دوچرخه سواری شهرستان تنکابن با اشاره به اینکه قهرمانان ملی هم در این مسابقات شرکت داشتند گفت: توانستیم با برپایی چنین مسابقاتی در شهرستان تنکابن توانایی دوچرخه سواران منطقه و شهرستان را برای حضور در این مسابقه کنار ملی پوشان محک بزنیم.

کریمی افزود: در پایان این رقابت‌ها به نفرات برتر پک ورزشی و هدایای نقدی اهدا شد.

نتیجه تیمی این دوره از مسابقات به ترتیب تیم‌های ملی جوانان، تیم تنکابن و البرز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این دوره را کسب کردند.
در رده سنی بزرگسالان مرتضی رضوانی، حسین حسینی و سینا زمردیان به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده جوانان مسعود خاکی مقام اول، رامیار قوامی مقام دوم و کیارش نادری مقام سوم را کسب کرد.

در رده پیشکسوتان هم مهدی باقری، ابراهیم وطن پور و جواد رحمتی به عنوان نفرات اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.