شنیده شدن صدای انفجار در دهلران/ تحقیقات ادامه دارد

شاهدان عینی از شنیده شدن صدای انفجاری در شهر دهلران در استان ایلام خبر می‌دهند که به گفته آنان جمعه شب در حوالی خیابان مطهری این شهر رخ داده است.

شنیده شدن صدای انفجار در دهلرانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  مجید عسگری فرماندار دهلران ضمن تایید پیدا شدن لاشه یک شی فلزی ناشی از انفجار در حیاط منزل یکی از شهروندان دهلرانی گفت: هنوز منشا انفجار مشخص نشده است.

وی افزود: نوع و مکان دقیق انفجار مشخص نیست، اما لاشه‌ای از شی انفجاری در یکی از منازل دهلران پیدا شده که به گفته شاهدان از آسمان به حیاط این خانه افتاده است.

عسگری افزود: این انفجار تا کنون صدمات و خساراتی نداشته است و موضوع توسط نیرو‌های انتظامی و امنیتی در حال بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران نیز گفت: در پی شنیده شدن صدای مهیب در یکی از مناطق شهر دهلران بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس در محل حضور یافتند.

سرهنگ منوچهر مکی افزود: پس از حضور عوامل انتظامی یکی از شهروندان به آن‌ها مراجعه و اظهار داشته است که یک شی فلزی ۱۰ در ۲۰ سانتیمتری در حیاط وی پیدا شده و هیچگونه مشکل، تخریب و یا آسیب جانی به کسی وارد نشده است.

او یادآور شد: تحقیقات در این زمینه در دست بررسی است و پس از حصول نتیجه به شهروندان اطلاع رسانی می‌شود.

فرمانده انتظامی دهلران از مردم خواست: به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار صحیح را از طریق مراجع رسمی دنبال کنند.

شهرستان مرزی دهلران در ۲۲۰ کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.

اطلاعیه نیروی انتظامی دهلران درباره صدای انفجار مهیب  شهرستان دهلران

نیروی انتظامی شهرستان دهلران گفت: در پی شنیدن صدای مهیب، در یکی از مناطق شهر دهلران بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس در محل حضور داشتند.
پس از حضور عوامل انتظامی، یکی از شهروندان به آن‌ها مراجعت و اظهار داشت که یک شئ فلزی ۱۰ در ۲۰ سانتی در حیاط وی پیدا شده و هیچ مشکل، تخریب یا آسیب جانی به کسی وارد نشده است.

تحقیقات در این زمینه در دست بررسی است و پس از حصول نتیجه به شهروندان اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
خبری نشد ک چی بود؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
یعنی چی بوده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
بمب