توسعه و امنیت پایدار مهم ترین دستاورد‌های نظام و انقلاب اسلامی

فرماندار شهرستان روانسر گفت: ایجاد توسعه و امنیت پایدار از مهمترین و اصلی‌ترین دستاورد‌های نظام و انقلاب اسلامی است.

 انقلاب اسلامی به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سعدی مصطفی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته روانسر گفت: امنیت و توسعه ۲ اصل به هم پیوسته هستند به گونه‌ای که امروز در دورافتاده‌ترین و محروم‌ترین روستا‌های کشور، مردم به دنبال توسعه هستند.

او بیان کرد: تولید سرمایه انسانی، اقتصادی و فرهنگی منوط به تولید سرمایه اجتماعی است و مردم نقش اصلی و اساسی را در تولید سرمایه اجتماعی دارند.

فرماندار روانسر ادامه داد: براساس مطالبه گری مردم و اولویت‌های شهرستان، نقشه راه توسعه شهرستان را ترسیم کرده ایم.

مصطفی زاده با بیان اینکه ساخت بیمارستان اولویت اصلی و دغدغه مردم شهرستان است، اضافه کرد: ساخت ساختمان پزشکی قانونی، توسعه گردشگری به ویژه در سراب روانسر، گازرسانی به روستا‌ها و ساخت فرهنگ سرا با توجه به پیشینه فرهنگی شهرستان از دیگر اولویت‌های روانسر است.

او  با بیان اینکه تنها راه حل رفع مشکلات روانسر وحدت و همدلی میان مردم و مسوولان است، افزود: همه روانسری‌ها در راستای رفع موانع و توسعه شهرستان باید احساس مسوولیت بیشتری داشته باشند.

فرماندار روانسر اضافه کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفند، ۲ رویداد مهم و ملی کشور هستند که مشارکت حداکثری مردم بسیار سرنوشت ساز است.

مصطفی زاده تاکید کرد: بصیرت و موقعیت شناسی ۲ ویژگی برجسته مردم شهرستان روانسر است که در این ۲ رویداد مهم حماسه دیگری را خلق خواهند کرد در دهه فجر امسال در مجموع ۱۰۴ طرح و پروژه در حوزه‌های مختلف در شهرستان روانسر کلنگ زنی و به بهره برداری می‌رسند.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.