کوشنر: محمود عباس مسئول خشونت‌های اخیر است

جراد کوشنر، داماد و مشاور ارشد ترامپ محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را مسئول عملیات شهادت‌طلبانه اخیر در فلسطین اشغالی دانست.

جراد کوشنربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جراد کوشنر، داماد و مشاور ارشد ترامپ اعلام کرد محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین مسئول خشونت‌های اخیر در فلسطین اشغالی است.

روز پنجشنبه رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند ۱۴ نفر در عملیات زیر گرفتن با خودرو در قدس اشغالی زخمی شدند که حال یکی از این افراد وخیم گزارش شده است.

وی همچنین به مخالفت ایهود اولمرت، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی با طرح سازش تحمیلی آمریکا اشاره کرد و گفت: «مردم از تلاش‌های دیگران انتقاد می‌کنند و این به دلیل حسادت است چرا که آن‌ها خودشان نتوانسته‌اند این کار را انجام دهند. اولمرت به جای اینکه به سرتیتر رسانه‌ها تبدیل شود باید به طرح  معامله قرن کمک کند.»


بیشتر بخوانید: کشور فلسطین بدون قدس را نخواهیم پذیرفت

کوشنر مفاد معامله قرن را در شورای امنیت ارائه می‌دهد


حمله به نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی، چند روز پس از آن انجام شد که دونالد ترامپ توطئه جدید آمریکا و صهیونیسم موسوم به معامله قرن را رونمایی کرد و این نخستین عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی پس از اعلام این توطئه جدید است.

پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت ملی سازمان ملل با انتقاد از طرح معامله قرن دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، برنامه اسرائیل را برای الحاق شهرک‌های ساخته شده در کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی محکوم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار