کرمان میزبان دوره کشوری سرمربیان آنست

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: هلال احمر کرمان میزبان دوره کشوری سرمربیان آنست با حضور مدرسان بین المللی در مرکز کشوری آموزش‌های تخصصی است.

کرمان میزبان دوره کشوری سرمربیان آنستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: دوره کشوری سرمربیان آنست با حضور مدرسان بین المللی از کشور آلمان به مدت ۹ روز در مرکز کشوری آموزش‌های تخصصی جمعیت هلال احمر استان کرمان در حال برگزاری است.

اوافزود: سرمربیان شرکت کننده در این دوره از استان‌های اصفهان، کرمان، فارس، گیلان، گلستان، تهران، کرمانشاه، بوشهر، زنجان و خراسان جنوبی حضور یافتند.

فلاح با اشاره به اینکه سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در راستای امدادرسانی سریع و به موقع و جستجوی مفقودین بعد از زلزله، آوار و ریزش بهمن از سگ‌های زنده یاب بهره می‌گیرد، تصریح کرد: این دوره نیز با هدف افزایش سطح کیفی آموزش‌های سگ‌های زنده یاب ایرانی و بهره گیری از مربیان صلیب سرخ آلمان برگزار شده است.

او با اشاره به اینکه در این دوره آخرین دانش در حوزه سگ‌های زنده‌یاب و جست‌وجو و نجات به سرمربیان ایرانی ارائه می‌شود، گفت: امروزه تیم‌های جست و جو و نجات در کنار دستگاه‌های پیشرفته و به روز با کمک سگ‌های زنده یاب در عملیاتی همچون ردیابی، پیدا کردن قربانیان در زیر بهمن، زلزله و سیل را انجام می‌دهند.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.