تبدیل ابهامات به روشنگری رسالت اصلی دانش آموزان است

امام‌جمعه شهرکرد گفت: رسالت اصلی دانش آموزان غرفه‌ها در نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب، تبدیل ابهامات دیگر دانش آموزان به روشنگری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد در بازدید از نمایشگاه دانش آموزی مدرسه انقلاب در شهرکرد اظهار داشت: قدرت بیان دانش آموزان و دفاع جانانه آنان از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و ما به داشتن این دانش آموزان به خود می‌بالیم.

او، رسالت اصلی دانش آموزان و روایتگران غرفه‌ها را در نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب، تبدیل کردن ابهامات دیگر دانش آموزان به روشنگری بیان کرد.

نکونام افزود: دانش آموزان باید بکوشند که مطالعات خود در حوزه‌های مختلف جامع و کامل باشد و تحلیل‌ها و قضاوت‌های خود را بر اساس واقعیات به دیگر دانش آموزان و همنوعان ارائه دهند.

امام‌جمعه شهرکرد گفت: هر ساله به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب توسط دانش‌آموزان عضو انجمن اسلامی در سطح مدارس با به تصویر کشیدن «دیروز ما، امروز ما و فردای ما» با روایتگری دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار