ورود کانگوروهای بازیگوش به پیست مسابقه اتومبیلرانی

در یک مسابقه اتومبیل‌رانی چند کانگورو با ورود به پیست، روند مسابقه را مختل کردند.

رقابت کانگوروها با اتومبیل‌های مسابقه ایبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ورود کانگورو‌ها به پیست رالی و مسابقه اتومبیلرانی باز حادثه ساز شد. گویا این اولین باری نیست که این کانگورو‌ها به وسط پیست مسابقه در استرالیا می‌آیند و رقابت اتومبیل‌ها را مختل می‌کنند، به همین دلیل مقامات استرالیا این بار خواستار نصب حصار‌هایی بلند و طولانی، نه موقت، بلکه به صورت دائمی در دو طرف این پیست شده‌اند.

در روز چارشنبه یک کانگورو وارد پیت لین شده و در کنار وسایل نقلیه به حرکت درآمد، در روز شنبه نیز در طول این مسابقه استقامتی ۱۲ ساعته، چند کانگورو با ورود به پیست و با قرار گرفتن در میان ماشین‌ها و پیشتاز شدن از آنان گویی خواستند به رقابت با اتومبیل‌ها بپردازند که با این کار باعث کند شدن سرعت اتومبیل‌های شرکت کننده در مسابقه شدند.

همچنین در روز یکشنبه که مسابقه اصلی برگزار می‌شد یک کانگورو در میان پیست ظاهر شد و اینبار با برخورد به یکی از اتومبیل‌های مسابقه که یک خودروی BMW بود باعث خسارت به آن شده که در نتیجه، بر اثر این حادثه، آن اتومبیل از مسابقه خارج شد.

مشاور محلی وارن آوبین گفت:" هجوم کانگورو‌ها به پیست خطرناک است و نیاز است یک اقدام جدی برای جلوگیری از آن صورت گیرد برای این کار باید دو طرف پیست حصار کشی شود و این حصار  باید دائمی و کارآمد باشد. این موضوع بسیار جدی است و همانطور که قبلا گفتم اگر اقدامی صورت نگیرد ممکن است کسی در این حوادث کشته شود.


بیشتر بخوانید:

معجزه زنده ماندن راننده در پیست اتومبیل رانی + فیلم

لحظه انحراف وحشتناک خودرو در مسابقه اتومبیل‌رانی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ییی
۱۷:۵۳ ۲۴ دی ۱۳۹۹
حیوون مورد علاقه من کانگوروعه