اجرای آئین‌های ثبت ملی شده کرمانشاه برای گردشگران

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت : در نوروزگاه‌های استان کرمانشاه اجرای آئین‌های ثبت ملی شده استان برای گردشگران در اولویت قرار دارد.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،دومین جلسه هماهنگی ستاد سفر نوروز اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه برگزار شد.

در این جلسه بررسی شرایط برپایی نوروزگاه ها، برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی و سوغات، تبلیغات گردشگری، تامین امنیت گردشگران و استقرار راهنمایان و ... مورد بررسی قرار گرفت.

امید قادری بر لزوم استفاده از راهنما‌های کارت دار در اماکن گردشگری در اماکن تاریخی در ایام نوروز و ساماندهی کیوسک‌های اطلاع رسانی ورودی شهر‌ها تاکید کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: امسال بسته فرهنگی ما اجرای برنامه‌های آئینی است که به عنوان میراث ملی استان کرمانشاه به ثبت رسیده اند.

او با اشاره به میزبانی رویداد بین‌المللی گردشگری روستایی و اکو توریسم ۲۰۲۰ در استان کرمانشاه گفت: استفاده از ظرفیت حضور میلیونی گردشگران نوروزی در استان بهترین زمان برای معرفی این رویداد مهم و شناساندن ظرفیت‌های گردشگری استان است.

قادری با تاکید بر اینکه برای استقبال از مهمان‌های نوروزی و رفاه حال گردشگران از همه ظرفیت‌های اجرایی استان کمک خواهیم گرفت، تسریع در روند شکل گیری و ساماندهی برنامه‌های ستاد خدمات سفر و هماهنگی دستگاه‌های عضو ستاد را ضروری دانست که در اسرع وقت در جلسه ستاد خدمات سفر‌های نوروزی استان ابلاغ شود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار