مدیران آموزش و پرورش حق جانبداری در انتخابات مجلس را ندارند

رییس دادگستری قوچان گفت:مدیران آموزش و پرورش باید از هر گونه دخالت جانبدارانه در امر انتخابات خودداری نمایند.

مدیران آموزش و پرورش حق جانبداری در انتخابات مجلس را ندارندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام ابوالفضل آذری رییس دادگستری قوچان در ششمین جلسه ستاد پیشگیری و برخورد با جرائم و تخلفات انتخاباتی   به تمامی مدیران ادارات دولتی و غیر دولتی و دهیاران تذکر داد و گفت: باید از هر گونه دخالت جانبدارانه در امر انتخابات خودداری نمایند.

او تصریح کرد:تمامی مدیران و کارکنان دولتی و دهیاران حق دخالت در انتخابات چه در ساعات اداری و غیر اداری را ندارند.

در این جلسه رییس ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در قوچان تذکرات لازم به تمامی مدیران ادارات دولتی و غیر دولتی و همچنین دهیاران در بحث دخالت در انتخابات داده شد که در صورت تخلف برخورد قاطع قضایی صورت می‌گیرد.

حسین ولیدخت گفت: مدیران و مسئولان رده‌های مختلف آموزش و پرورش شهرستان حق جانبداری از فرد خاصی را در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ندارند.

حسین ولیدخت دادستان قوچان گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مدیران و مسئولان مختلف آموزش و پرورش در شهرستان حق ورود و جانبداری برای نامزد خاص و یا اعضای مجمع نمایندگان کنونی با استفاده از امکانات، تجهیزات و موقعیت شغلی خود را ندارند.

اوبا تاکید بر اینکه از هم اکنون تذکر می‌دهیم که احدی از مدیران و کارکنان آموزش و پرورش حق جانبداری در انتخابات را ندارد، تصریح کرد: نباید گذاشت آموزش و پرورش را با جانبداری و سوء استفاده از موقعیت شغلی، امکانات و تجهیزات موجود برای نامزدی خاص زیر سوال برده شود.
 
انهای پیام//ح.خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.