رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر خبرداد؛

‌صدور ویزای تحصیلی دانشجویان غیرایرانی دانشگاه خرمشهر

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: برای سهولت تردد دانشجویان غیرایرانی،برای نخستین بار ویزای تحصیلی دانشجویان غیرایرانی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر صادر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،منصور زرانژاد رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: دانشگاه خرمشهر یکی از دانشگاه‌هایی است که بواسطه همجواری با کشورهای حاشیه خلیج فارس می‌تواند نقش مهمی در جذب دانشجو و دیپلماسی آموزشی ایفا کند.

او افزود: با توجه ظرفیت‌های بالای خرمشهر و آبادان و از سوی دیگر تاکید وزارت علوم بر جذب دانشجوی خارجی، در یکسال گذشته جذب دانشجوی خارجی، طراحی سایت چند زبانه برای دانشگاه و ایجاد موسسه آموزش زبان فارسی در اولویت قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر ادامه داد: با کسب مجوزهای لازم از وزارت علوم، واحد بین الملل دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر پس از سال‌ها مجدد راه‌اندازی شد. برای همین منظور چندین قرارداد آموزشی مشترک با دانشگاه های مطرح کشور منعقد شد.

منصور زرانژاد گفت: با هماهنگی و همکاری دفتر مدیر‌کل ‌امور دانشجویان غیر ایرانی وزارت علوم برای نخستین بار ویزا تحصیلی برای دانشجویان غیرایرانی صادر شد و دانشجویان می‌توانند به راحتی برای تحصیل به کشور وارد شوند.

او در پایان درباره برنامه های آموزشی دانشجویان غیرایرانی اظهار داشت: دوره های آموزشی این دانشجویان تفاوتی با سایر دانشجویان ندارد. کلاس‌های آموزشی دانشجویان غیر ایرانی نیز همزمان با شروع نیم سال دوم آغاز می شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.