قلعه نویی: من و تارتار به فوتبال زیبا اعتقاد داریم/ فاصله امتیازی مان با پرسپولیس زیاد شده است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: من و تارتار سرمربی نفت مسجد سلیمان به فوتبال زیبا اعتقاد داریم و فردا شاهد یک بازی خوب خواهیم بود.

قلعه نویی: من و تارتار به فوتبال زیبا اعتقاد داریم/ فاصله امتیازی مان با پرسپولیس زیاد شده استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از بازی با تیم نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که در شهر اولین‌ها هستم و هم شهر و هم مردم نفت مسجد سلیمان جزء اولین‌ها هستند. به هر حال  در نیم فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر و کسب امتیاز هم به نوبه خود مشکل می‌شود. همچنین دروازه‌ها و زمین بازی در نیم فصل دوم کوچک‌تر می‌شوند.

او ادامه داد: نفت مسجد سلیمان تیم خوب و تاکنیکی است و فوتبال خوب و با برنامه بازی می‌کند و کادر فنی خوبی دارند، اما ما هم سپاهان هستیم و هفته به هفته داریم بهتر می‌شویم. اگر کیفیت زمین اجازه بدهد به طور حتم یک بازی خوب را شاهد خواهیم بود، چرا که من و تارتار به فوتبال زیبا اعتقاد داریم. ما به ۳ امتیاز این بازی نیاز داریم تا ان شالله از کورس بالای جدول عقب نیفتیم.  

قلعه نویی درباره اینکه تیم سپاهان برای بازی با نفت مسجد سلیمان بازیکن مصدوم و محروم دارد، گفت: کی روش استنلی محروم است و  تا دلتان بخواهد مصدوم داریم.  

سرمربی سپاهان درباره اینکه این تیم اصفهانی دچار افت شده است و فاصله با تیم پرسپولیس در صدر جدول پیدا کرده است، گفت: نظر شما برایمان قابل احترام است، اما ما افت نداشتیم. اگر ما بازی برابر نفت مسجد سلیمان را پیروز شویم در آن صورت در نیم فصل دوم ۲ امتیاز بیشتر از نیم فصل اول بدست آوردیم. من قبول دارم که فاصله امتیازی مان با پرسپولیس زیاد شده است، اما شرایط تیمی ما خوب است. ما زمانی که بازی قبلی خود را آنالیز کردیم متوجه شدیم که یکی از بهترین بازی هایمان را انجام دادیم. ما مشکل بزرگ داریم و از ۸۰ درصد موقعیت های خود استفاده نمی‌کنیم، اما روی یک موقعیت معمولی گل می‌خوریم.  

قلعه نویی بیان کرد: من در یکی، ۲ روز گذشته فقط درباره استفاده نکردن از موقعیت‌های گلزنی با بازیکنان صحبت کردم و امیدوارم که بتوانیم فاصله مان را با پرسپولیس کم کنیم.  


بیشتر بخوانید: تابش: مذاکره با کالدرون و اسکوچیچ شایعه است


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار