حسن نژاد مطرح کرد؛

۲ میلیون و ۳۴۳ هزار نفر واجد رای دادن در مازندران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: ۲ میلیون و ۳۴۳ هزار نفر واجد شرائط رای دادن در مازندران هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حسین حسن نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در جلسه شورای اداری شهرستان رامسر گفت: از مجموع ۲ میلیون و۳۴۳ هزار واجد رای دادن در استان یک میلیون و ۲۱۶ هزار و  ۴۰۰ نفر مرد و یک میلیون و ۲۱۸ هزار و ۵۵ نفر زن هستند.

او تعداد رای اولی‌های مازندران را ۱۱۴ هزار نفر اعلام کرد و افزود: ۴۱۷ داوطلب در روزشمار انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که صلاحیت ۱۵۳ داوطلب احراز و بقیه در مرحله اجرایی و نظارت رد صلاحیت شدند و یا انصراف دادند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران انتخابات را عاملی برای افزایش اقتدار و قدرت چانه زنی نظام اعلام کرد و افزود: مشارکت بالای مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی عاملی مهم برای افزایش ضریب همبستگی ملی، نشاط اجتماعی و افزایش قدرت چانه زنی نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیاست.

حسن نژاد با بیان اینکه سیاست دولت افزایش مشارکت و برگزاری انتخاباتی امن و قانونمند است، گفت: هیچ یک از مدیران نباید در این زمینه کوتاهی کنند.

محمد آزاد فرماندار شهرستان رامسر هم در این جلسه با بیان اینکه در دهه فجر ۱۸ پروژه در این شهرستان افتتاح می‌شود، گفت‌: طرح توسعه باند جدید فرودگاه رامسر ، پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی، افتتاح مجمع فرهنگی و هنری کتالم، ساختمان داروخانه ۱۳ آبان، پروژه مسکن مهر ۱۱۲ واحدی، پل چهارم رودخانه صفارود در منطقه اشکنو کوه و مرمت و بهسازی محور اشکور از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در این هفته است.

استان مازندران با ۹ حوزه انتخابیه ۱۲ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.