پیش‌بینی بیش از ۱۰۰ صندوق اخذ رای برای جمع‌آوری آرای خرمشهر

فرماندار ویژه خرمشهر به اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ۱۰۳ صندوق این حوزه انتخابیه پیش‌بینی شده‌است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر چهارشنبه گفت: برای هر صندوق اخذ رای پنج نفر کاربر به همراه عوامل امنیتی، نظارتی و بازرس، نماینده فرماندار و هیات بازرسی در نظر گرفته شده است که در شعبه اخذ رای حاضر می‌ شوند.

او شمار عوامل اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در خرمشهر را یکهزار و ۳۳۹ نفر اعلام کرد و افزود:تمهیدات لازم از نظر پشتیبانی و خدماتی برای عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر گفت: از ۳۵ نامزد انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در خرمشهر ۱۷ نامزد تایید صلاحیت شدند.

حیدری با بیان اینکه تعداد افراد تایید صلاحیت شده در این دوره نسبت به ۱۰ دوره گذشته در خرمشهر بی‌سابقه بوده است، افزود: با بررسی‌ انجام شده داوطلبان از همه جریانهای سیاسی و قومیت‌ها برای رقابت در این دوره از انتخابات شرکت کردند.

او با بیان اینکه در تنوع گرایش سیاسی و رقابتی خرمشهر از نُرم کشور بالاتر است، گفت: رقابت ۱۷ نفر برای یک کرسی مجلس در مقایسه با سایر شهرستانها درصد بالایی را نشان می‌دهد.

حوزه انتخابیه خرمشهر و مینوشهر دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.