برنامه ریزی برای راه اندازی ۳ نیروگاه برق آبی در مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: اقدامات خوبی امسال از طریق انرژی‌های نو مانند راه اندازی ۳ نیروگاه برق آبی در دستور کار قرار دارد.

رضا غفاری مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: اقدامات خوبی امسال از طریق انرژی‌های نو مانند راه اندازی ۳ نیروگاه برق آبی در دستور کار قرار دارد.

او با بیان اینکه نیروگاه برق آبی به حفظ محیط زیست کمک زیادی می‌کند، افزود: مکان این سه نیروگاه برق آبی در محمدآباد دودانگه، کیاسر و در سه راهی تاکام تصفیه خانه شرب سلیم بهرام قرار دارد.

غفاری با بیان اینکه تلاش شبانه روزی برای برقراری برق در همه جای استان در حال انجام است، گفت: احداث طرح‌های شرکت توزیع برق در سلمان فارسی ساری و بابل ۵ امسال انجام شده تا مشکلات مردم آن مناطق مرتفع شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه در ۱۰ ماهه امسال ۱۳۵ کیلومتر از شبکه فشار متوسط استان مقاوم سازی شده است، افزود: با توجه به اینکه شبکه‌های توزیع برق هوایی بوده و در شرایط جوی گرم و سرد آسیب می‌بیند، این عملیات‌ها مورد نیاز است.
 
غفاری با بیان اینکه اینکه در فصل‌های تابستان و ایام تعطیل پیک مصرف برق در استان تا ۲.۵ برابر افزایش می‌یابد، گفت: برخی شبکه‌های موجود نیازمند سرویس تعمیرات و نگهداری است و در همین راستا در ۱۸ امور شرکت توزیع استان، مانور‌های آنلاین انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران افزود: اقدامات خوبی برای عبور از زمستان امسال انجام شد.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار