انفجار دیگ بخار، جان یک نفر را گرفت

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز گفت: انفجار دیگ بخار در یک کارخانه صنعتی در شهرستان ساوجبلاغ، جان یک نفر را گرفت.

انفجار دیگ بخار جان یک نفر را گرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ سید مجید فیض جعفری، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز گفت: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انفجار دیگ بخار در یک واحد صنعتی در منطقه چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۵ چهارباغ جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: پس از حضور ماموران در محل حادثه و بررسی موضوع مشخص شد در یک واحد صنعتی به دلیل نامشخصی دیگ بخار منفجر شده که در اثر این انفجار کارگر این کارخانه که مردی ۲۸ ساله بود به شدت مصدوم شده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز در پایان گفت: پس از حضور عوامل امدادی مصدوم به مراکز درمانی منتقل شد که متاسفانه نامبرده به دلیل شدت صدمه‌های وارده در بیمارستان جان باخت.

او افزود: در چند روز گذشته نیز مرد سی و شش ساله ای در روستای هیو شهرستان ساوجبلاغ در حین تعمیر بالابر دچار برق گرفتگی شده و جان و خود را از دست داد. 

جعفری گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برق گرفتگی فردی در روستای هیو شهرستان ساوجبلاغ، بلافاصله ماموران کلانتری پاسگاه هیو به محل حادثه اعزام شدند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۴۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
بالاخره نفهمیدیم کسی صدمه هم دیده