۳۰۰ نهال مثمر در امیدیه کاشته شد

مدیر انجمن مهرورزان زمین و طبیعت پاک خوزستان گفت: آئین کاشت ۳۰۰ نهال مثمر بذر مهر و امید در شهر امیدیه (میانکوه) برگزار گردید.

شهرام دهکردی مدیر انجمن مهرورزان زمین و طبیعت پاک خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در سال دوم اجرای طرح درختکاری استانی امیدانه در استان آئین کاشت ۳۰۰ نهال مثمر بذر مهر و امید با ظرفیتی مثال زدنی در شهر امیدیه (میانکوه) برگزار گردید.

او افزود در این مراسم زیست محیطی که در شرایط آب و هوایی مطلوب با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از مردم طبیعت دوست شهر امیدیه و میانکوه، فرماندار شهرستان، مسئولان ادارات، اعضای سمن ها، اعضای هییت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی شهرستان به همراه دانشجویان و دانش آموزان و به میزبانی انجمن نسیم سبز طبیعت امیدیه و گروه دوستدار محیط زیست میانکوه در عرصه مراتع طبیعی و کوه مشرف به محله کارگری میانکوه معروف به بام میانکوه برگزار و ۳۰۰ نهال مثمر از گونه‌های بومی کنار و رملیک کاشته شد.

دهکردی بیان داشت: در پایان مراسم، حاضران متفق القول وعده بعدی این عمل ارزشمند یعنی نهال کاری روز درختکاری اعلام کردند و بر حضوری باقدرت تاکید کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.