کارخانه نساجی گازدار می‌شود

گازرسانی به کارخانه شماره ۳ نساجی تا هفته آینده اجرایی می‌شود.

احمدپور مدیر عامل شرکت گاز مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: با توجه به ضرورت گازرسانی به صنایع بزرگ و حل مشکل مردم برخی مناطق شهرستان قائم شهر این شرکت اقدام به نصب ایستگاه گاز در محل کارخانه شماره ۳ نساجی کرده است.

او با بیان اینکه این ایستگاه تا هفته آینده بهره برداری می‌شود، افزود: با بهره برداری از این ایستگاه علاوه بر حل مشکل مردم منطقه، کارخانه نساجی نیز از هرگونه سوخت دیگر بی نیاز خواهد شد.

مدیر عامل شرکت گاز مازندران طرح گازرسانی به مناطق دودانگه و چهاردانگه ساری را از برنامه‌های مهم این شرکت اعلام کرد و گفت: با بهره برداری از این طرح که ۲۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است اهالی یک شهر و۱۳۳ روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

احمدپور از گازرسانی به ۱۰ روستای منطقه هزارجریب بهشهر در دهه مبارک فجر نیز خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح ۹ میلیارد تومان هزینه شده است تا اهالی این منطقه کوهستانی در سرمای زمستان با گاز طبیعی منازل خود را گرم نگه دارند.

او گفت: در چهارمین روز دهه مبارک فجر نیز اهالی چهار روستای سوادکوه با هفت میلیارد تومان هزینه و نصب ۶۰۰ علمک از نعمت گاز برخوردار شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار