شعله‌های آتش قاتل زن جوان/کشف بیش از ۴۰۰ راس گوسفند قاچاق

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۴ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

شعله‌های آتش قاتل زن جوان

آتش منزل مسکونی در روستای اسلام آباد زن جوان را به کام مرگ فرو برد.

علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز گفت: پس از تماس با مرکز فرماندهی و اعلام مورد آتش سوزی در یک منزل مسکونی و وجود یک زن در خانه، بدون درنگ آتش نشانان از ایستگاه ۱۴ به محل حادثه شتافتند.

او افزود: یک ساختمان مسکونی ویلایی، از قسمت اتاق خواب دچار آتش سوزی شده و در هنگام رسیدن نیرو‌های عملیاتی کاملاً شعله ور بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز بیان کرد: آتش نشانان به سرعت جریان اصلی برق و گاز ساختمان را قطع و با استفاده از دستگاه‌های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده خود را به کانون آتش سوزی رساندند و عملیات مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند.

عدلو تصریح کرد: گروه دیگری از آتش نشانان همزمان با مهار آتش سوزی مشغول عملیات جستجوی محبوسین در منزل مسکونی شدند که با پیکر سوخته یک زن ۳۸ ساله مواجه شدند که پس از حضور عوامل اورژانس، مشخص شد زن جوان براثر شدت سوختگی در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده است.

او افزود: نیرو‌های عملیاتی پس از خاموش کردن کامل آتش سوزی و ایمن سازی محل حادثه که ۵ ساعت به طول انجامید، محل را به منظور تحقیقات و بررسی علت تحویل عوامل انتظامی و کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی دادند.

کشف بیش از ۴۰۰ راس گوسفند قاچاق در زرین‌دشت

فرمانده انتظامی فارس از کشف ۴۵۰ راس گوسفند قاچاق در یک عملیات ضربتی ماموران انتظامی زرین‌دشت خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: در اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان، ماموران انتظامی شهرستان زرین‌دشت با انجام گشت زنی‌های هدفمند و اقدامات فنی و تخصصی در یک عملیات ضربتی موفق شدند ۳ دستگاه کامیون حامل احشام را در محور‌های مواصلاتی توقیف کنند.

او تصریح کرد: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودروها، ۴۵۰ راس گوسفند قاچاق کشف و رانندگان را نیز دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش احشام کشف شده را ۶ میلیارد ریال برآورد کرده اند، ادامه داد: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

۲ کشته بر اثر واژگونی کامیون

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: بر اثر واژگونی یک کامیون در محور فیروزآباد-جم، ۲ نفر در دم فوت کردند.

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس اظهار کرد: در پی اعلام وقوع یک فقره تصادف رانندگی در محور فیروزآباد - جم، بلافاصله ماموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی برای بررسی حادثه به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: مأموران مشاهده کردند یک کامیون حامل بار سقف کاذب با ۲ سرنشین در محور مذکور در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن هر ۲ نفر در دم فوت می‌کنند.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه کارشناس پلیس راه علت این تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه راننده اعلام کرد، اضافه کرد: رانندگان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

دستگیری ۷۵ سارق با کشف ۱۵۱ فقره انواع سرقت در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از شناسایی و دستگیری ۷۵ سارق و کشف ۱۵۱ فقره انواع سرقت طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی نژاد فرمانده انتظامی کازرون اظهار کرد: طرح مبارزه با سرقت در سطح شهرستان کازرون طی یک ماه گذشته اجرا شد که منجر به کشف چندین فقره سرقت مهم و دستگیری تعداد قابل توجهی سارق شد.

این مقام انتظامی افزود: در نتیجه اقدامات و تلاش شبانه‌روزی، ماموران موفق به دستگیری ۷۵ سارق و کشف ۱۵۱ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه سارقان در بازجویی‌ها و تحقیقات به عمل آمده به ارتکاب انواع سرقت از جمله اماکن خصوصی، سیم برق، موتورسیکلت، منزل، احشام، کیف قاپی و سرقت داخل خودرو اعتراف کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قصائی شدند.

سرهنگ عبادی نژاد به شهروندان توصیه کرد: ضمن عمل به هشدار‌های پلیسی در پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده افراد و وسایل نقلیه مشکوک مراتب را سریعا از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۲ کشته و ۳ مجروح حاصل برخورد کامیون با پژو

رئیس پلیس راه شمال فارس گفت: بر اثر برخورد کامیون با یک سواری پژو در محور فسا به استهبان، ۲ نفر کشته و ۳ نفر نیز مجروح شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال فارس اظهار کرد: بامداد امروز در پی اعلام یک فقره تصادف فوتی در محور فسا به استهبان، بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند یک پژو ۴۰۵ با ۵ سرنشین با یک کامیون برخورد و بر اثر آن ۲ نفر از سرنشینان در دم فوت و ۳ نفر دیگر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ دهقانی تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را حرکت سمت خلاف جهت از سوی راننده کامیون اعلام کرد.

دستگیری سارق و کشف ۱۵ فقره سرقت در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از دستگیری یک نفر سارق و کشف ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در ممسنی، شناسایی و دستگیری عوامل سرقت در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او ادامه داد: تیم ویژه‌ای از ماموران پلیس ممسنی با انجام اقدامات فنی، سارق را در یکی از محلات این شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.
سرهنگ قسام افزود: متهم در بازجویی فنی و تخصصی و پس از مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس، به ۱۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی اقرار کرد.

کشف ۸۰ کیلو تریاک درفارس

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس از توقیف یک وانت مزدا و کشف ۸۰ کیلو تریاک در محور سروستان-شیراز خبر داد.

سرهنگ عبدالله خسروانی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور سروستان-شیراز، به یک وانت مزدا مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی دقیق از این خودرو، میزان ۸۰ کیلو تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و راننده نیز دستگیر شد.

سرهنگ خسروانی با بیان اینکه یک سواری پژو پارس با ۲ سرنشین که اسکورت محموله بود نیز توقیف شد، تصریح کرد: مبارزه بی امان مأموران نیروی انتظامی استان با قاچاقچیان مواد مخدر با قدرت و جدیت ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار