اشتغال بیش از ۴۲ هزار نفر در واحد‌های صنعتی استان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: حجم سرمایه‌گذاری صنعتی دراستان ۷۷ هزار و ۵۹۷ میلیارد ریال بوده و سهم استان زنجان از سرمایه‌گذاری صنعتی در سطح کشور ۲.۴ درصد است.

اشتغال بیش از ۴۲ هزار نفر در واحد‌های صنعتی استانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تا کنون حجم سرمایه‌گذاری صنعتی در این استان ۷۷ هزار و ۵۹۷ میلیارد ریال بوده و سهم استان زنجان از سرمایه‌گذاری صنعتی در سطح کشور ۲.۴ درصد است که این میزان بیش از سهم استان از لحاظ جمعیت و مساحت کشور است.

فغفوری افزود: میزان سرمایه‌گذاری صنعتی در استان زنجان برابر با میانگین کشوری بوده و این امر، حاکی از وضعیت قابل قبول بخش صنعت و سرمایه‌گذاری‌های صورت‌گرفته در این بخش است.

او گفت: تاکنون هزار و ۲۰۸ واحد صنعتی در استان زنجان راه‌اندازی شده و فعالیت می‌کنند.

فغفوری گفت: هم‌اکنون ۴۲ هزار و ۷۸۹ نفر در واحد‌های صنعتی استان مشغول به کار هستند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: سهم این استان از شمار واحد‌های صنعتی راه‌اندازی شده و میزان اشتغالزایی ایجاد شده در این بخش ۲ درصد در سطح کشور است.

او گفت: بخش عمده محصولات تولیدی در استان شامل ترانسفورماتور، انواع سیم و کابل، فولاد، شمش سرب و روی، چدن، مس، فرآورده‌های لبنی، انواع نخ پنیه و پارچه، انواع سنگ‌های ساختمانی و تزئینی، دستمال کاغذی، رول پیشو و پوشک بچه است.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.