اخبار حوادث امروز چهاردهم بهمن ماه ۹۸؛

از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل در خرمشهر تا حادثه دود گرفتگی در آپارتمان

مهم‌ترین حوادث امروز (چهاردهم بهمن ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (دوشنبه چهاردهم بهمن ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستبند پلیس بر دستان سارق حرفه‌ای منزل

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان، ماموران کلانتری ۱۱ با اقدامات تخصصی یک سارق حرفه‌ای منزل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان خرمشهر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

دستگیری یک کیف‌قاپ حرفه‌ای و کشف ۹ فقره سرقت

سرهنگ سیدمحسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت: به دنبال یک فقره سرقت کیف زنانه از شهروندان آبادانی واقع در احمد آباد موضوع به صورت ویژه در دستور کارماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۵ احمدآباد با پیگیری و راه اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس و اقدامات اطلاعاتی و همچنین تصویر ضبط شده از سارق توسط دوربین‌های مداربسته؛ موفق شدند کیف قاپ حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آبادان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم ۶ عدد کارت عابر بانک؛ یکدستگاه موتورسیکلت و ۶کیف زنانه سرقتی کشف شد، اظهار کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به بزه به ۹ فقره کیف قاپی در نقاط مختلف شهرستان آبادان اعتراف کرد.

تقی زاده در خاتمه با بیان اینکه علیه متهم پرونده تشکیل و در اختیار محاکم قضایی گردید گفت: قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد با مجرمین و مشارکت عمومی مردم در ارتقا امنیت نقش اساسی و کلیدی دارد.

برخورد ۲ دستگاه خودرو در جاده آبادان به ماهشهر سه کشته داد

امین منصور بیگی سرپرست مرکز فوریت‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان شامگاه گذشته گفت: این حادثه در ساعت ۱۹.۴۵ دقیقه یکشنبه شب در کیلومتر ۶ جاده آبادان به سمت ماهشهر بین خودرو اسپورتیج و کامیون روی داد.

او افزود: سه دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی آبادان ۶ دقیقه پس از اعلام حادثه در محل حضور یافتند.

سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی آبادان گفت: در این حادثه سه سرنشین خودرو اسپورتیج بدلیل شدت جراحت وارده در محل حادثه جان باختند.

امین بیگی تصریح کرد: علت حادثه در دست بررسی است.

حادثه رانندگی روز جمعه هفته گذشته در محور آبادان - ماهشهر باعث کشته شدن یک نفر و مصدومیت سه نفر شد.

   شناسایی و دستگیری دونفر صیاد و یک شکارچی

رضا جاوید رئیس اداره حفاظت محیط زیست خرمشهر گفت : طی گشت و کنترل جلوگیری ازشکار و صید در حوزه استحفاظی به یک شکارچی غیر مجاز و دو صیاد مواجه شده که یک قبضه اسلحه بادی و ۱۶۷ قطعه  ماهی و سه رشته تور حمل می نمودند مواجه شده که با دستور ایست مامورین یگان حفاظت محیط زیست در محل متوقف و متخلفین دستگیر و ادوات آنها ضبط شد.

لازم به ذکر است بعد از تکمیل پرونده متخلفین جهت رسیدگی به تخلف و صدور رای نهایی به مراجع قضایی معرفی شدند.

حریق منزل مسکونی بدون تلفات جانی

شهرام بختیاری مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ در ساعت ۱۲ ظهر امروز یک مورد حریق مسکونی ، واقع در خیابان ناصر خسرو اطلاع داده شد، که بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از ایستگاه شماره ۱(مرکزی) به محل حادثه اعزام شدند.    

  او ادامه داد: آتش نشانان ضمن انجام اقدامات پیشگیرانه آتش را به وسیله آب خاموش کردند.

از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل در خرمشهر ،کشته شدن سه نفر بر اثر برخورد دو خودرو تا حریق منزل مسکونی در خرمشهر

 مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در برنداشت افزود:علت حادثه توسط کارشناسان این سازمان در حال بررسی است.          

     حادثه دود گرفتگی غلیظ در آپارتمان      

بریزی مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان  گفت:امروز حادثه دود گرفتگی غلیظ در آپارتمان به آدرس کوی فرهنگیان مسکن مهر تعاونی ۶ به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شده که بلافاصله ۲ گروه اطفائیه و امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان به محل حادثه اعزام شدند وعملیات امداد و نجات را آغاز نموده اند.

او ادامه داد:  در این حادثه  ۸ نفر از ساکنین آپارتمان که دچار دود گرفتگی شدید شده بودند توسط امداد گران سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان از آپارتمان خارج شده و تحویل عوامل اورژانس داده شدند.

از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل در خرمشهر تا حادثه دود گرفتگی در آپارتمان

مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان  افزود:خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و علت حادثه در دست برسی میباشد.

                                                         

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.