بسته اخبار حوادث قزوین امروز سیزدهم بهمن ۹۸؛

کشف کالای قاچاق به ارزش ۲۶۷ میلیون تومان / دستبند پلیس بر دستان سارق به عنف/ عاملان قاچاق مواد مخدر در دام قانون

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سیزدهم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران یگان امداد شهرستان البرز در عوارضی آزاد راه قزوین - کرج طی یک عملیات پلیسی به یک دستگاه خودروی کامیون خاور مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سردار حاجیان افزود: ماموران یگان امداد در بازرسی از خودرو ۵۷ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق، ۴۱ حلقه انواع لاستیک خارجی، ۲۰ طاقه پارچه و ۸۴۰ عدد لوازم بهداشتی کشف کردند.

او، ارزش تقریبی کالا‌های کشف شده را ۲ میلیارد ریال بیان کرد و گفت: یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

*کشف بیش از ۶۶ هزار نخ انواع سیگار قاچاق در آبیک

سرهنگ مجید حسنوند فرمانده انتظامی آبیک گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی و مبارزه با کالای قاچاق کالا از یک واحد صنفی ۶۶ هزار و ۷۶۰ نخ سیگار و ۲۲۰ بسته تنباکو قاچاق کشف کردند.

سرهنگ حسنوند افزود: برابر اعلام نظرکارشناسان ارزش تقریبی کالای کشف شده ۶۷۰ میلیون ریال برآورد شده است.

او اضافه کرد: در این پرونده یک نفر متهم دستگیر که بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

*دستبند پلیس بر دستان سارق به عنف در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در پی دریافت گزارش سرقت یک دستگاه پراید بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

سرهنگ خدایی افزود: پس از حضور تیم گشت در محل اعلامی، شخصی با مراجعه به پلیس اعلام داشت دقایقی قبل فردی با تهدید چاقو خودروی پراید من را سرقت کرده و با سرعت متواری شده است.

لو اضافه کرد: با اقدامات پلیسی و سرعت عمل ماموران در کمتر از یک ساعت خودرو مورد نظر در عوارضی قزوین-زنجان شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوینگفت: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری محور قزوین –زنجان به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۱۰ کیلوگرم حشیش کشف کردند.

سرهنگ خدایی افزود: با اشاره به دستگیری ۳ متهم در این پرونده، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.