افتتاح پروژه‌های منابع طبیعی با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال در دالاهو

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دالاهو از افتتاح پروژه‌های منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دالاهو با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال خبر داد.

 منابع طبیعی به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مجتبی تاسه رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دالاهو گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و به همت تلاشگران منابع طبیعی این شهرستان در این دهه افتتاح پروژه‌های آبخیزداری توت شامی با اعتبار ۸۱۵ میلیون تومان و مساحت ۱۳۲۳۸ هکتار به بهره برداری خواهد رسید.

او گفت: پروژه غنی سازی جنگل با اعتبار ۱۴۰ میلیون تومان و مساحت ۶۵ هکتار، پروژه توسعه جنگل با بذر به مساحت ۷۵ هکتار و اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان و نصب ۴۰ دستگاه آبگرمکن خورشیدی با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان را در دستور کار قرار داده ایم.

تاسه بیان کرد: امیدواریم با افتتاح این پروژه‌ها بتوانیم خدمتی به مردم سخت کوش و تلاشگر شهرستان دالاهو داشته و مردم نیز خود را پاسدار منابع طبیعی بدانند و در حفظ و نگهداری آن بکوشند.

اجرای بیش از ۲۰۰ هکتار عملیات توسعه جنگل در شهرستان اسلام آباد غرب

 

 عباس قنبری رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسلام آباد غرب گفت به مناسبت دهه مبارک فجر  و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و با عنوان مدیریت بوم سازگان  ناحیه رویشی زاگرس مراسم افتتاحیه  پروژه‌های منابع طبیعی این شهرستان با مختصات ۱۴۰ هکتار توسعه جنگل با نهال، ۶۰ هکتار احیاء و غنی سازی جنگل با بذر افتتاح شد.

او با اشاره به تولید بیش از ۹۰۰۰۰۰ اصله نهال   گفت: مراسم کلنگ زنی احداث کمربند حفاظتی به طول ۱۹ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۰/۸۲۵ میلیون ریال   و با میزان اشتغال در روز ۲/۲۹۱ نفر را در دستور کار داریم.

قنبری گفت:  امیدواریم  ما خدمتگزاران مردم در منابع طبیعی بتوانیم به نحوی شایسته در جهت حفظ احیا و توسعه منابع طبیعی به عنوان بزرگترین سرمایه ملی گامی مهم و شایسته‌ای را در جهت پیشرفت و پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران برداریم.

 

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.