باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

حواشی جالب از دادگاه شاخ‌های اینستاگرامی/ پلنگ‌هایی که جلوی قاضی موش شدند

رسیدگی به پرونده شاخ‌های اینستاگرام و «سحر تبر» در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی مقیسه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرانجام دادگاهی که متشکل از ۵۰۰ متهم بود و «فاطمه خویشوند» یا همان «سحر تبر» یکی از معروف‌ترین متهمان پرونده  به شمار می‌رفت، برگزار شد.

دوشنبه هفته گذشته بود که ادامه رسیدگی به این  پرونده به ریاست قاضی مقیسه برگزار شد، پرونده‌ای که در آن نام افراد پرادعای اینستاگرام به گوش می‌خورد؛ بر اساس شنیده‌ها در پرونده «سحر تبر» علاوه بر دیگر متهمان ۷ متهم اصلی وجود دارد و افراد دیگر هر کدام به نوعی در این پرونده دخیل هستند.

در دادگاه شاخ‌های اینستاگرام چه گذشت؟

اولین جلسه رسیدگی به پرونده «سحر تبر» ۲۴ دی ماه  برگزار شد، اما ادامه جلسات رسیدگی به دوشنبه هفته گذشته موکول شد که این جلسه به ریاست  قاضی مقیسه بود، البته به گفته سعید دهقان وکیل فاطمه خویشوند (سحر تبر)، قاضی ختم رسیدگی به پرونده موکلش را اعلام نکرده است و در کنار «سحر تبر» در این پرونده بیش از ۱۰ متهم دیگر هم وجود دارد، به همین دلیل آن‌ها هم باید برای ارائه توضیحات به دادگاه احضار می‌شدند که این کار انجام شد.

سعید دهقان وکیل فاطمه خویشوند (سحر تبر) در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره جلسه اول دادگاه موکلش اظهار کرد: در اولین جلسه قاضی دادگاه به دنبال دیدن موکل بنده بود و او می‌خواست ببیند که آیا تصویری که از موکلم در رسانه‌ها منتشر شده با واقعیت «فاطمه خویشوند» یکی است یا مغایرت دارد و در همین راستا قاضی موکلم را دید و به این موضوع پی برد که تصاویر منتشره با شخصیت موکلم بسیار تفاوت دارد، زیرا «سحر تبر» مخلوق نرم افزار فتوشاپ، گریم و تدوین است.

حتی دستنبد هم برای دستان «سحر تبر» بزرگ بود

«سحر تبر» به داشتن چهره‌ای نامتعارف و جثه‌ای بسیار کوچک و لاغر در فضای مجازی معروف است، با وجود آن که وکیل این متهم اذعان می‌کند که موکلش استعداد شگرفی در فتوشاپ دارد، اما یکی از سربازان دادگاه که خود مسئول انتقال «سحر تبر» به شعبه دادگاه انقلاب بود، گفته که از جثه بسیار ریز و لاغر این متهم شوکه شده است.

این سرباز گفت: «سحر تبر» به قدری لاغر است و استخوان‌های ریزی دارد که حتی نمی‌توانستیم به دست او دستبند بزنیم، زیرا از دستان او در می‌آمد و در نهایت مجبور شدیم تا به جای دستنید از بست کمک بگیریم.

در دادگاه شاخ‌های اینستاگرام چه گذشت؟

تعدادی از دختران متهم صبح روز دوشنبه پشت درب شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب منتظر بودند تا رئیس دفتر قاضی مقیسه آن‌ها را فرا بخواند و برای دفاع از خود و ارائه توضیحات به سالن دادگاه وارد شوند، البته در میان تمام این افراد چهره‌های نام آشنایی را می‌دیدیم که تا چندی پیش در صفحات شخصی که با تعداد هزاران دنبال کننده چندان هم شخصی به حساب نمی‌آمدند در فضای اینستاگرام اقدامات مختلف خلاف عرف و شرع ایرانی- اسلامی انجام می‌دادند.

اتهام «سحر تبر» معاونت در افساد فی الارض، تشویش به فساد از طریق تشویق جوانان به اباحه گری، توهین به مقدسات از طریق توهین به حجاب و تحصیل مال نامشروع است، اما گویا به دیگر متهمان سالن دادگاه هم این گونه خبر رسیده بود که اتهامات آن‌ها هم همان اتهامات «سحر تبر» مخصوصا معاونت در افساد فی الارض است، اتهامی که هنوز تأیید نشده و مشخص نیست که آیا سایر افراد پرونده هم به دلیل این اتهامات احضار شده‌اند یا خیر.

متهمانی که جرم احتمالیشان را از گوگل پیدا کردند

دخترانی که تا پیش از حضور در دادگاه با چهره‌هایی مملو از آرایش‌های غلیظ و لباسی‌هایی نامتعارف در فضای اینستاگرام تبلیغ اکستنشن مو می‌کردند و از راه تبلیغ به کسب درآمدهای نامشروع می‌پرداختند، اکنون پشت درب بسته دادگاه منتظر شنیدن صحبت‌های قاضی به انتظار نشسته بودند.

به این متهمان خبر اتهام «سحر تبر» رسیده بود و فکر می‌کردند که آن‌ها هم به اتهام معاونت در افساد فی الارض قرار است محاکمه شوند، اتهامی که نه می‌دانستند جرمش چیست و نه می‌دانستند آیا به آن‌ها نسبت داده شده یا خیر.

یکی از چهره‌های نام آشنای فضای مجازی و متهم این پرونده که از این اتهام واهمه داشت و خطاب به یکی دیگر از دوستانش با چشمانی گریان و به حالت اضطراب گفت: مطمئن نیستم که جرم معاونت در افساد فی الارض چیست، اما در گوگل سرچ کردم و نوشته شده بود که جرمش اعدام است.

این متهمان یکی پس از دیگری به سالن دادگاه رفتند و برای ارائه توضیحات و دفاع از خود با قاضی صحبت کردند.

در دادگاه شاخ‌های اینستاگرام چه گذشت؟

سرانجام دادگاه شاخ‌های فضای مجازی چه می‌شود؟

با رفتن هر یک از دختران به دادگاه، متهمان دیگر اضطراب و استرس بیشتری گرفتند، متهمانی که برخی از آن‌ها در فضای مجازی خود را شجاع نشان داده بودند، اما هنگامی که دستشان برای قانون رو شده بود، با چشمانی گریان به صحبت‌های قاضی مقیسه گوش می‌کردند، البته گویا قاضی از صحبت‌ها و دفاعیات متهمان آشفته شده بود و صداهایی که از داخل سالن دادگاه بیرون می‌آمد نشانگر سوال‌های متعدد قاضی بود.

بر اساس شنیده‌ها پرونده «محسن لرستانی» خواننده معروف هم با پرونده این دختران ارتباط دارد و جلسه رسیدگی به آن در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی مقیسه برگزار می‌شود.

«محسن لرستانی» چندین مرتبه با لباس زندان، اما با ماسک برای ناشناخته ماندن در دادگاه حاضر شد.

دوشنبه اولین جلسه رسیدگی به پرونده «محسن لرستانی» برگزار شد و ادامه رسیدگی به پرونده او به روزهای دیگر موکول شد.

رسیدگی به این پرونده‌ها هنوز ادامه دارد و از سوی قاضی مقیسه حکمی برای این متهمان صادر نشده است و باید منتظر ماند و دید سرانجام این شاخ‌های فضای مجازی و «محسن لرستانی» چه می‌شود و پس از رسیدگی به این پرونده قاضی مقیسه چه حکمی را برای این دختران صادر خواهد کرد؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
چطور دلت اومد به دخترک مظلوم بگی موش و پلنگ
آموزگارش (جامعه) بد بوده
United States of America
س
۰۷:۲۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
یکی ازبدبختیهای جامعه ماوجودافراط وتفریط در زمینه تربیت آن هم زمان شکلگیری رفتاروشخصیت افراددرسنین کودکی و نوجوانی درخانه ومدرسه هست متأسفانه!مثلا حالا جامعه مااین روزهاشده فرزندسالاری،نازپروردگی دوستی های خاله خرسه بعضی پدرومادرهاوسلب اختیارازمعلم برای تربیت اخلاق درمدرسه وگرفتن حق تنبیه ازمدارس برای خبط وخطاهای اخلاقی وتربیتی فرزندان خانواده های هنجارشکن هست!
United States of America
س
۰۷:۱۱ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
جامعه ماازلحاظ اخلاقی وحفظ ارزشهایه مقداری بی تفاوت شده قبلاهمه دربرابرهمدیگه ویااحترام به قانون مسئولیت پذیرتر بودندودرفریضه امربه معروف یانهی ازمنکر جدی ترومسئولیت پذیرتر بودندبرای به وجودآمدن یک جامعه سالم وموفق ایرانی-اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
اینها یک مشت کافر هستند . یک مشت آدم ابله بی اراده و نادان . یک مشت از خدا بی خبر فاسد و خودنما که غرق در گناه شده اند و دچار تبرج شده اند . اینها عددی نیستند ...
Italy
محسن
۱۳:۲۱ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
اره فقط شما مسلمانی....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
با همون قواعد اسلام شما مسلمانی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
خطابم به محسن بود
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۶:۰۰ ۱۹ تير ۱۳۹۹
آقا محسن این کافران بچه های خودمان هستند.بتید قبول کرد ک ما پدر ها و مادرها نقش مون خیلی پر رنگ تر از..‌‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
باید اقدامات قاطعانه در برخورد با این مفسدان فرهنگی صورت بگیرد . جامعه در حال حرکت به سوی تباهی است ... باید مجازات های سنگین ، من جمله حبس چند ساله و در موارد خاصی اعدام برای این افراد تعیین گردد . کار از روانشناسی و روانپزشکی و نصیحت گذشته است . این راه حل ها برای ده سال گذشته بود !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
مفسد اقتصادی رو هم بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۱:۱۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اونم می گیرن، نگران نباش
Iran (Islamic Republic of)
F
۰۷:۰۴ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
اینهمه فساد مالی و اخلاقی به کجا میریم
Germany
پژمان تورک
۰۶:۳۵ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
بابا ولش کنید برن بنده خداها . فکر کردم گنده لات ایران و دستگیر کردن. دخترای معصوم ک جز مجازی دلخوشی ندارند و گرفتین و باافتخار میگین دستبند به دستش کوچیک و بود و خیلی لاغره و اینا
سحرخانومی ک داره بامرگ دست پنج نرم میکنه
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
مجرم ها فقط قرار نیست مرد باشن و لات و قداره کش!
یعنی زن چون استخونبندیش ریزتره مرتکب جرم نمیشه؟
Germany
ناشناس
۰۵:۴۶ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
عزيزان درسته كه پرونده هاى مهمتر هست، اما نميشه به اين مشكلات بى توجه موند كه! مشكل بزرگ از بى توجهى به مشكل كوچيك بوجود مياد.
Iran (Islamic Republic of)
Seyed alireza
۰۲:۴۳ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
الان کامنت ها رو خوندم، تو این فکرم که تا به کی میخوایم تو زندگی هم سرک بکشیم، فضولی تا به کی، ما حداقل یک قرن تا جهان اول شدن مغزهایمان فاصله داریم_شخصی در یک رسانه مجازی، صفحه دارد و مطالبی را عنوان میکند و پست میگذارد، آیا ربط دارد به کسی؟ شمایی که ناراحتی فالو نکن، تمام_ قانون زمانی حق دارد دخالت کند، که اهانتی به کسی شده باشد و شخص شکایت تنظیم کرده باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
جنابعالی هم پس زیر این خبر نظر نده و دخالت نکن
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۰۲:۰۵ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
ببخشید یه سوال اینجا چرا مجرمان که خیلیهاشون بچه هستن دقیق به اسم و فامیل نوشته شدن اما واسه مفسدین بزرگ اقتصادی که خون یه ملت رو کردن تو شیشه به صورت ب-ز م-ع س-ت میگید
Iran (Islamic Republic of)
شریعتی
۰۱:۳۳ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
کاری به مجازات شرعیش ندارم ولی اگه پیجشون رو ببندن از روزی هزار بار میمیرن
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۰۱:۳۰ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
دست از افراط گری بردارید تا یک چیز میشه اعدام به جرمش نگاه کنید این قابل اصلاح هست بله حکم مجازات سنگین برای زورگیران برا ارازل اباش برا تروریستها هست بدون مقدمه هر کی میاد میگه اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۳:۵۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
این ها فرزندان این ملت هستند و هم نوع ما، باید به آنها آگاهی داد به جای این حرف ها بهتره فرهنگ همدلی را یاد بگیریم
والا من تو اینیستاگرام نیستم و نمیدونم این دخترا چکار کردن ولی دخترا زود گول می‌خورند بهتره مشاوران اجتماعی و روانشناسی بهشون آموزش بدن
البته با دوستمون هم موافقم که گفتن مسئولان فرهنگی ما بی نهایت کم کار یا بهتره بگم بی کار هستند من نمیدونم که بای چی از بیت المال بهشون حقوق می دهند اینا فقط بلدن از جناح های خودشون حمایت کنند
United States of America
ناشناس
۰۸:۳۹ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
همانطورکه دریک خانه ممکنه فرزندناخلفی بار بیاد،تربیت درست واعمال ورفتاردرست نداشته باشه به نظرم اینهااگرهم فرزنداین ملت به حساب بیادازنوع فرزندناخلف و مضربرای هرجامعه ای هستندوبایدتنبیه ومجازات درنظربگیرند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۱۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
مسئولین فاسد رو که نمیگیرید اگه هم بگیرید فوقش ۵ سال زندان بعدشم یه دو تا عفو میخوره میشه ۲ و بعدش میره پی کارش خارج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
همه رو اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
باید برای مفسدان فرهنگی (من جمله سحر تبر و امیر تتلو ) و مفسدان اقتصادی شدیدترین مجازات ها و کیفرها اعمال گردد .
United States of America
ناشناس
۰۸:۴۲ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
به نظرم اول مشاوره و نصیحت،مرحله دوم تذکر قاطعانه،مرحله سوم در صورت تکرارناهنجاری یا قانون شکنی تنبیه سخت ومجازات بایددرنظربگیرند
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۲۱:۴۳ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
توکشورهای پیشرفته به راننده درروز۳بارتذکرمیدن که مرتکب خلاف نشه بارچهارم جریمه میکنن ولی توکشورماپلیس هاتوگردنه هاکمین میزنن جلوتوباراول بگیرن جریمه میکنن،
حاظرم قسم بخورم ۸۰٪مردم ماده تبصره جرم هارونمیدونن ناخواسته مرتکب جرمی میشن که ازعواقب جرم بی اطلاع هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۶ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
شما اهل رعایت قوانین بودی از کمین پلیس باکی نداشتی!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
20 سال دیگه به این اتفاقات خواهیم خندید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۶ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
اتفاقا الان باید با این موجودات با اشد مجازات برخورد بشه تا کار به عادی سازی و قبحزدایی ازین یاغیگریهای فرهنگی بعد از اون 20 سالی که شما وعده دادی نکشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
اينا اختلاسگر بودن يا نفوذي كه في الفور انگ مفسد في الارض بهشون زدن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
جرم فقط این دوتا رو میشناسی ؟
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۲۰:۱۷ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
واقعا مشکل مملکت ما همین ها هستند چرا خودرو پراید که ۶ میلیون بوده الان شده ۵۰ میلیون چرا رسبدگی اساسی به مشکل حقوق های کم نمیشه پرا گرونی بیداد میکنه
United States of America
ناشناس
۰۶:۰۷ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
آقای محترم اون جای خودش روداره این هم جای خودش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
هر چیزی به جای خودش !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
به نظرم کوتاهی و کم لطفی جامعه شامل حاله سحر تبر شده
اگه یه مشغله ای، شغلی دلخوشی ای چیزی داشت مریض نبود اینکارها کنه
-
ff
۱۹:۲۵ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
به جای اعدام یک ماه درست روی مغز انها کار کنید از راه اشتباه برمی گردنداینها همه از سادگی ونادانی ونداشتن یک راهنمای دلسوز به این راه کشیده شده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
ساددددده!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۵۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
حالا کی گفته قراره این‌ها رو اعدام کنند که تو مجازات جایگزین مطرح می‌کنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
حتما یکی باید بهتون میگفت قانون رو رعایت کنید؟پدرو مادر که هیچ مدرسه هم نرفتن یعنی؟
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۰۱:۱۳ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
دقیقا منم موافق حرف شما هستم باید راه درست را نشونشون بدیم نه سریع بگیم اعدام همه گناه میکنند خود ان کسی هم که میگه اعدام کنید خودش هزار تا گناه کرده ما همش یاد گرفتید فقط افراطگری کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۶ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
حالا کی خواسته اعدامشون کنه؟!
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۹:۱۳ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
حالا به یکی از اون چندین هزار نفر فالوورشون بگن بیا جای ما یک ساعت برو زندان یا بازداشتگاه !!!! همون فالوورهائی که شب روروز تو فضای مجازی دنبالشون میکردن و همچنین تشویق و تمجید و... !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
مگه چه مشكل امنيتي پيش اومده كه به اينا اينقدر خشم و غضب گرفتن ؟
Netherlands
مهدی
۱۸:۲۵ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
اولاً هیچ ارتباط و صحبتی از امنیت نبود، ثانیاً اعمال قانون هیچ ربطی به خشم و غضب نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
مفسد في الارض ؟؟؟؟
Netherlands
مهدی
۱۸:۲۶ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
معاونت در فساد فی العرض
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
مگه چند درص جوونا تحت تأثير اينا بودن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
موش شدن چیه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
افراد فاسد اقتصادی رو محاکمه کنید،خاوری چی شد؟بابک زنجانی؟
Netherlands
مهدی
۱۸:۳۶ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
چشم حتما
اولین فرصت گزارش این دو نفرم میدم خدمتتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
خاوری چی شد؟بابک زنجانی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
وقتی شغل نیست تهش میشه این
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
محسن لرستانی خیلی ادم مفسدیه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۳۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
گناه داره گذشت کنید.
Iran (Islamic Republic of)
رها
۱۵:۵۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
این حرکات یک نوع بیماری است انشاالله قاضی محترم با معرفی کردن اینها به یک روانشناس خبره میتونه مشکلات اینها را حل نماید عزیزان ما مسلمان هستیم نه داعش چرا اینقدر جو بد میدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
مگر قضات گربه اند که ملت را موش می بینند!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۶:۰۷ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
برای افرادی مثل تو که اینگونه فکر میکنند واقعا متاسفم.چرا قضات محترممون رو با این افراد رذل و گناهکار در یک ط قرار میدین؟؟موش و گربه یعنی چه؟؟منظور از موش شدن تمثیل است از اینکه اینها به شدت از قانون ترسیدند.
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۶:۵۲ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
ملت ؟؟؟؟؟؟؟
این قشر زحمت کش و شاخ اینستگرامی که برای طلب رزق حلال در دنیای مجازی در حال فعالیت هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
چطوری ملت؟!!
Netherlands
مهدی
۱۸:۵۶ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
به شخصه توصیه میکنم هیچوقت حرفی نزن که شنونده ای به عقل و درکت تاسف بخوره، نظریه های گوناگون این نیست خواهشا اول فکر دوم فکر سوم بیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
آقای محسن لرستانی را نیز اعدام کنید . کسانی که ترویج فحشا میکنند و مراکز فسق و فجور به راه می اندازند ، باید مطابق قوانین اسلامی مجازات شوند . طبق نص صریح قرآن کریم ، انسان فاسق باید مجازات شود .
Iran (Islamic Republic of)
رها
۱۵:۵۴ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
خودت متن آیه را خواندی گفته شده مجازات ولی نه از روی غضب شما اگر خانواده شما بود چنین حکمی میدادید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
والا این دختری که بهش میگین بنده خدا و مظلوم والا کم مونده شیطان هم ازش درس بگیره. خودشونو زدن به موش مردگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
کسی که فاسد است ، و در گناهان غرق شده ، هیچگاه به عقب باز نمیگردد . امیدی به این ها نیست و باید با تبر گردنشان را زد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
چشم میگم حتما لحظ کنن با تبر بزنن دیگه چی میخوای؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
این مفسدان ملحد را به اشد مجازات برسانید تا تمامی مفسدان مجازی و غیر مجازی درس عبرت بگیرند . اینها با زندانی شدن ، ادب نخواهند شد . باید مجازاتی به مراتب شدیدتر برایشان اعمال بشود . اینها ، مایه ننگ و عار این ملت شریف هستند و آبروی ایران و ایرانی را در دنیا برده اند . اینها کمبود دارند و با اینکه به بلوغ ذهنی رسیده اند ، اما اعمال نامتعارف و خلاف عرف جامعه انجام میدهند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
جرم جرمه بعضیها دارن واسشون دلسوزی میکنن که اینها باید آزاد بشن باز دوباره پرروتر مثل گذشته به فسادشان ادامه بدن وبه ریش قاضی و نظام بخندن و بگن ببین دیدی نمی تونند به ما کاری داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
Amirali
۱۳:۰۲ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
این چ حرفیه آقا دختر هستن چیه کم سن چیه مگه میشه مگه داریم
Iran (Islamic Republic of)
امیر علی
۱۳:۰۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
کی فکرشو میکرد ایرانی جماعت اینجوری ازآب درآد باعث خجالت دختره احمق با آبروی ی ملت بازی کرد ی حکمی بدن ک درس عبرت برای بقیه احمقا بشه ک از این کارا نکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
چه ادبیاتی موش میشدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
حالا یعنی شما که بنظر حامی شاخهای مجازی میای به این ادبیات معترضی؟ادبیات شاخها خوبه لابد؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
ای کاش قبل اعدام طوری ادبش کنن که درس بشه برای جوونای دیگه تا همچین غلطی نکنن و به خودشون جرات همچین کارایی رو ندن.
Iran (Islamic Republic of)
رها
۱۵:۵۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
جوون خیلی تند میری ترمز کن ما رفعت اسلامی داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
شما خودت تا حالا چه جرایمی مرتکب شدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
خدا روشکر دیگه هیچ مشکلی تو مملکت نداریم
تمام مشکلات حل شد
تمام مشکلات تقصیر همین شاخها بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
ادبیات شما و تفکر شما هم مشکلی هست که باید حل شود.
این چه طرز صحبت کردن هست. به تخلفات باید رسیدگی شود و زمینه فساد وتخلف باید برچیده شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
همه چی به جاش. نکنه چون اختلاسگرهارو نگرفتن بذارن امثال این دختر هر کاری بکنن
Germany
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
دقت کردی چقدر حرفت مسخره هست وهر صفحه هم این حرف مسخرت ومیزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
نادان! سکوت پیشه کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
با این حرفت میخوای چی بگی؟ یعنی میگی چون مملکت این همه مشکل داره ، به فساد این افراد رسیدگی نشه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
میثم فاضلی
۱۲:۱۷ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
چه جالب مگه سحر خانوم هنوز زنده است مگه این دخترا که گرفتند واقعا حقیقت داره ماجراها خدایی اگه حقیقت داره آدرس بدین تو یکی از دادگاهاشون شرکت کنیم خیلی خنده آوره قاضیان به خاطر اینکه بیکار نمونن به جلسه بعد موکول میکنند ...
Iran (Islamic Republic of)
محمد315
۱۲:۰۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
اینستاگرام نیست که خونه ای خاله هست همه راحت انگار همه با هم محرمن فقط حاج آقا نامحرمه
یکی نیست یه قانون بذار تو اینستاگرام و توییتر که آقایون و خانوما هر کی تو ایسنتاگرام پستی بذاره که دروغ از آب دربیاد باید بیاد دادگاه ثابت کنه با کدوم مدارک و سند این پستو گذاشتی
مثل خانم افشار
مثل آقای صادقی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
عزیزم انگار خیلی بهت سخت گذشته که نا محرمی نه؟
:))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
به تو خوش میگذره اونجا نه؟:))
United States of America
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
اعدام کنید اینهارا .اینها خائنین به وطن هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
آقای وطن پرست از فیلترشکن آمریکا استفاده نکن وطنی باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
فیلترشکن دست کسی که غربزده نیست میتونه اسلحه و تانک بعثی ها بحساب بیاد که توسط رزمنده ها تو جنگ علیه خودشون بکار میرفت
فیلترشکن تو دست یک ضدآمریکایی اسمش غنیمته
واسه غربزده هاست که جیزه استاد
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۱:۴۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
من از اینها حمایت نمیکنم : ولی دادگاه ها ومسولان ما پرونده های مهمتر و واجبتر از اینا پیدا نکردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
همینکه فرهنگ رو کم اهمیت میدونی مشخصه که از چی داری حمایت میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
پلنگ هایی که جلوی قاضی موش شدند،!!!
کشور که دیگه عالی و هیچ مشکلی نداره به جز اینکه پلنگ ها جلو قاضی موش بشن،چه پدر هایی که به خاطر بی پولی شرمنده بچه هاشون شدن،چه جوان هایی که به خاطر بیکاری زندگی شان تباه شد،اونوقت افتخار اینه که چهار تا بدبخت جلوی قاضی موش شدن،!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
به اون چیزهایی هم که گفتید رسیدگی شده ومی شود این موضوع هم در جای خودش مهم بوده وهست
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۷:۲۴ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
موضوع حقیقی وجالبی اشاره کردید .
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۹:۰۳ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
اون مسائلی که فرمودی مربوط میشه به رای تر و تمیز 22 میلیون هموطن که تا 100 سال دیگه باید عواقبشو بکشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
هر مشکلی روی جای خودش مسائل اقتصادی به همه فشار میاره ولی موجب نمیشه که این آدم ها هم که دارن ابن کارا رو انجام میدم ول کنیم
United States of America
ناشناس
۰۶:۱۲ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
بخاطراین طرزفکرتون به شمامنفی دادم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
چراگزارش میکنبدمعلوم نمیشه قضیه وماجراچی هست؟
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۱۴:۳۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
واقعا... اصلا معلوم نیست چی شده و چیکار کردن
Iran (Islamic Republic of)
R A M I N
۱۱:۰۳ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
چرا اینستاگرام رو فیلتر نمیکنن؟ فسادش که بیشتر از هر شبکه احتماعی دیگه ای هستش و خیلی ضرر داره!
چه کسایی سود میبرن که فیلتر نبودنش!!!!!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۱:۰۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
دمتون گرم ولی بنظرم اون کله‌گنده‌ها و خرزاده‌ها که پشت پرده و در ابعاد بسیار وسیع دارن جیب ملت رو خالی میکنن و با ایجاد فقر کاذب ، مردم رو به فساد کشوندن مفسدفی‌الارض‌ترن! اول باید برید سراغ اونا
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۳۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
بی بندو باری باید از فضای مجازی خدافظی کنند پوشش ها خیلی ناجوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
وای اگر ابرویی برده بشه
نامسلمونا عکس بدون رتوش مردم رو پخش میکنی!
از خدا نمیترسی تویی که بهش اعتقاد داری؟
لابد جوابتم اینه که اگه نمیخواست عکسش پخش بشه جلو دوربین نمیرفت نه؟
از حضرت موسی پرسیدن این سگ مقربتره یا تو؟ گفت نمیدونم
واقعا شرم به شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
فاسق و آبرو ؟!
حالت خوبه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
برید جلوی دزدای مسول و نماینده های فاسد بگیرید تا این بدبختا که مشکلات روانی دارن
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۰:۰۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
معاونت در افساد فی الارض؟ خنده دار نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
فساد یک نوع تخریب
۱۳:۱۳ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
فساد در جامع یعنی یک خلع ، حال، یا خلع فرهنگی ، یا خلع شخصیتی ،یا خلع مدیریتی است. لذا باید مورد بررسیی قرار بگیرد تا منشا آن مشخص و مورد اصلاح قرار گیرد.
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۹:۵۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
صد در صد مسخره وخنده دار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
شاید فقط برای مفسدان فی الارض خنده دار باشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
تا مجازات نشن اینا ادب بشو نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
بنظرت با مجازات ادب میشن؟ اینا رو مجازات کردن فردا چندتا دیگه
یکم ریشه یابی لازمه نیست بنظرت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
اتفاقا اگه مجازات نکنن فردا یه عده دیگه به خودشون جرات میدن بدتر از این کارارو انجام بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
اینا جرمی نگردند که مجازات شوند .
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۹:۴۴ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
چه با افتخار میگید از دستگیری فرد ضعیفی که حتی دستبند براش درشت بوده من خودم از این پلنگ های مجازی و لود بازی هاشون متنفرم ولی این جرم خیلی براشون نا عادلانس خیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
خیلی هم عادلانه است شما مگه قاضی هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
اعدام کنید این مفسدان از خدا بی خبر را ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
و مختلیس را نیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
بنده خدا را آزاد کنید . مشکل اصلی را رها کرده و به دنبال چه می گردید.
وقتی در داخل کشوری رشته های علوم اجتماعی، تاریخ ، روانشناسی و... بی ارزش هستند و مسئولین فرهنگی کشور بی سواد نتیجه ای بهتر از این نخواهد بود
ایشان به نظر من مظلوم هستند از این حیس که مسولان فرهنگی باید مردم را آگاه کنند
قبل از بیماری اعتیاد باید آگاه سازی شود بعد از آن زندان راهکار نیست
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۱:۱۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
دوست به اصطلاح با سواد جامعه، اول درست نوشتن که مربوط به دوره دبستان هست را خوب یاد بگیر بعد ادعای فضل کن:
حیث نه حیس ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
مجید دلبندم حیس نه حیث .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
دوست عزیز شما درست میفرمایید ولی هر موضوعی سر جای خودش باید رسیدگی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
بنده خدا؟؟ دست شیطونو از پشت‌ بسته
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۰۸:۴۴ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
اخه چه حکمی یکی اینکه همشون دختر هستند دوم اینکه به قول خودتون کم سن هستند سوم ابنکه جرمشون فقط دنیای مجازی بوده قاضی باید همشونا ازاد کنه بهشون بگه دیگه تکرار نشه زنان و کودکان قشر ضعیف جامعه هستند ما ارازل اباش و کسایی که دارند میلیاردی میدزدند ول کردیم چنتا دختر نوجوان را گرفتیم مدام دادگاه میزاریم براشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
هر جرمی به جای خود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
جالبه تا یکی و به جرم فساد اجتماعی و بی بند و باری میگرن یا اینکه امر به معروف و نهی از منکر می کنند، یک تعدادی یاد گرفتند بگن بابا اختلاس کننده ها رو بگیرید. اونهایی که مال مردم و میلیاردی بالا کشیدن و بگیرید! عجیبه ! مثل اینه که به خدا بگیم خدایا اون دنیا فقط شمر و مجزات کن. بقیه ی دشمنان امام حسین اغفال شده بودن. مگه می شه؟؟؟ هر کس باید عواقب کار خودش متناسب با عملش ببینه. اگه جلوی این ها گرفته نشه ، هرج و مرج ایجاد میشه.
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۲:۲۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
من هم دختر هستم اما حق هر کاری را ندارم...
دلیلتون فوق العاده غیرمنطقی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
نظر نده داداش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
قانون تکلیف رو تعیین کرده به سلطانها هم رسیدگی شد شما خبردار نشدی؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
خیلی هم حکم خوبیه.
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۲۰:۴۳ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
حالا بر فرض گرفتیم همه را اعدام کردیم اصل باید ریشه حل بشه بخشش از بزرگان هست انسان جایز خطا هست قطعا اینها از کارشون پشیمان هستند به اشتباه خودشونم پی بردند حتما قاضی محترمم اینها را میدونه ایشالله مشکلشون حل بشه برگردند به زندگی عادی قطعا خانوادهای اینها هم ارزو میکنند بچهاشون برگردند به اغوش خانوادها با اصلاح و تربیت درست
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۲۰:۴۷ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
از خدا میخوام همه را به راه راست هدایت کنه اینها هم که از کار خودشون از رو نوجوانی پشیمون هستند را کمک کنه برگردند به زندگی خودشون و همه کمک کنند جامعه ای سالم داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
شما از کجا انقدر مطمئن میگی که پشیمون هستند؟
اینهمه نوجوون داریم ازین کارا میکنند؟االبته با دفاع امثال شما از فسق راه تقلید اونها هم باز میشه!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
تو استعداد كشي جزو ركورد دارهاي دنيا هستيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
کاری که سحرتبر میکرده است چه استعدادی می خواهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
استعداد چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
اینها هیچ استعدادی ندارند . کسی که خودش را دست کم میگیرد و عمل های زیبایی انجام میدهد ، کمبود اعتماد به نفس دارد و بیمار است . کسی که در خلقت خداوند دست میبرد (به هر طریق ممکنی ) ، هم خدا را نادیده گرفته و هم اینکه هنوز به بلوغ فکری نرسیده . استعداد به کسب مقام ورزشی و جایزه های علمی و هنری است ، نه به لودگی و دو رویی . کسی که چهره خودش را با نرم افزار تغییر میدهد و موزی بازی در می آورد ، استعداد ندارد .
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۹:۰۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
فک کنم خودت جزو کشته هایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
این خانم که قبلا زیبا بوده چرا اینقدر خودش را تغییر داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
مشکل روحی روانی داره حتما. وگرنه ما کلی جوون داریم کی از این کارا کردن.
آخرین اخبار