قدوسی: از تحریف آمار دربی تعجب می‌کنیم/دیدار پیش رو دربی ۹۲ است

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: از تحریف آمار دربی تعجب می‌کنیم، چرا که همه چیز مستند است.

قدوسی: از تحریف آمار دربی تعجب می‌کنیم. چرا که همه چیز مستند است. ازتحریف آمار دربی تعجب می‌کنیم/دربی پیش رو دربی ۹۲استبه گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس بیان کرد: از تحریف آمار دربی تعجب می‌کنیم. چرا که همه چیز مستند است. دربی سوپر جام هم با توجه به صدور آرای قطعی محاکم بین‌المللی به رسمیت شناخته شده و بازی پیش روی دو تیم پرسپولیس و استقلال دربی شماره ۹۲ خواهد بود.

حسین قدوسی اظهار داشت: این آمار رسمی و کاملا مستند است. از این رو تعجب می‌کنیم که برخی برنامه‌ها در رسانه ملی‌و برخی رسانه‌ها تعداد دربی‌های برگزار شده را ۹۰ دیدار تلقی کرده و این مسابقه را دربی شماره ۹۱ می‌خوانند. این واقعا جای تعجب دارد.

وی ادامه داد: این یک اشتباه بزرگ و تحریف آمار و تاریخ است که اتفاق افتاده و بابت آن متعجب هستیم. این تعجب، بیشتر از آن جهت است که آمار رسمی به سادگی در اختیار عموم قرار دارد و اینگونه واکنش‌ها با ناراحتی و تاسف بسیار هواداران پرسپولیس همراه بوده.

مدیر روابط عمومی باشگاه و مشاور مدیر عامل پرسپولیس اضافه کرد: اگر در خطای رخ داده برای شمارش دربی‌ها، منظور به دربی سوپر جام باشد جای هیچ شبهه‌ای نیست که نتیجه آن بر اساس احکام قطعی و آرای بالاترین مراجع و ارکان قضایی بین‌المللی در ورزش ۳ بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شده و در سوابق دیدار‌های دو تیم ثبت شده و این جام‌هم طی مراسمی در ورزشگاه به سرخ‌ها تحویل داده شده است.

آن دربی قبل از صدور حکم نهایی هم رسمیت داشت. در نهایت نیز C.A.S با اعلام رأی نهایی و قطعی پرسپولیس را برنده آن و قهرمان سوپر جام دانست.

حسین قدوسی در پایان تصریح کرد: با توجه به موارد ذکر شده موجب حیرت است که یکی از دربی‌ها در بیان آمار رقابت‌های دو تیم کم می‌شود. به همین منظور برای روشنگری بیشتر و جلوگیری از تحریف آمار برد و باخت‌ها، آمار جزئی‌تر مصاف‌های دو تیم در سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، منتشر خواهد شد.


بیشتر بخوانید: ستاره الدحیل دیدار با پرسپولیس را از دست داد؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار