لیگ‌های معتبر فوتبال اروپا؛

جدال حساس تاتنهام و منچسترسیتی/ اینتر در اندیشه نزدیکی به صدر جدول

رقابت‌های لیگ‌های معتبر اروپایی امروز با برگزاری چند دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ‌های معتبر فوتبال اروپا از روز جمعه با برگزاری چند دیدار در کشور‌های مختلف آغاز شد و روز گذشته هم شاهد برگزاری دیدار‌های مهمی بود، این مسابقات در برخی کشورها امروز با برگزاری چند دیدار به پایان می‌رسد.  

جدال حساس تاتنهام مورینیو و من سیتی گواردیولا / اینتر در اندیشه نزدیکی به صدر جدول

هفته بیست و پنجم لیگ جزیره 

رقابت‌های لیگ جزیره در هفته بیست و پنجم از روز گذشته با برگزاری ۸ دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین دیدار آن تیم فوتبال لیورپول موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر ساوتهمپتون را شکست دهد و جایگاهش در صدر جدول را بیش از پیش تثبیت کند، این رقابت‌ها امروز هم با برگزاری ۲ دیدار دیگر پیگیری می‌شود و پرونده آن بسته خواهد شد.  

تیم فوتبال آرسنال در نخستین دیدار امروز از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در خانه برنلی به مصاف این تیم می‌رود، این بازی برای توپچی‌ها لندن اهمیت زیادی دارد و آن‌ها در صورت پیروزی در این بازی می‌توانند وضعیت بدشان را در جدول رده بندی بهبود ببخشند. برنلی هم در صورتی که در این بازی برنده باشد می‌تواند بالاتر از آرسنال درجدول رده بندی قرار بگیرد.  آرسنالی‌ها با ۳۰ امتیاز تیم دوازدهم جدول رده بندی هستند و برنلی هم تنها با تفاضل گل کمتر در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد.  

مهم‌ترین دیدار امروز لیگ جزیره، تقابل مورینیو و گواردیولا در لندن خواهد بود، تیم فوتبال تاتنهام در این بازی که از ساعت ۲۰ به وقت تهران دنبال می‌شود از منچستر سیتی پذیرایی می‌کند، سفید پوشان لندنی با ۳۴ امتیاز تیم هشتم جدول رده بندی هستند و سیتیزن‌ها هم با ۵۱ امتیاز تیم دوم جدول رده بندی هستند.  

این بازی برای ۲ تیم شرایط خاصی دارد، زیرا سیتیزن‌ها در صورت برد و باخت در آن جایگاهشان تغییر پیدا نمی‌کند و تاتنهامی‌ها هم در صورت برد در این دیدار خیلی نمی‌توانند در جایگاهشان تغییری ایجاد کنند. به هر صورت، اما تقابل ۲ تیم همواره حساس بوده است و با حضور مورینیو و گواردیولا هم حساس‌تر خواهد شد.  

جدال حساس تاتنهام مورینیو و من سیتی گواردیولا / اینتر در اندیشه نزدیکی به صدر جدول

هفته بیست و دوم لالیگا 

رقابت‌های این هفته لالیگا از روز جمعه آغاز شد و مهم‌ترین دیدار آن، اما روز گذشته میان تیم‌های فوتبال رئال مادرید و اتلتیکو مادرید برگزار شد که در نهایت با برد خفیف شاگردان زیدان هم به پایان رسید، با این اوصاف صدرجدول حالا با ۴۹ امتیاز در اختیار کهکشانی‌ها است و تیم دوم جدول یعنی بارسلونا با یک بازی کمتر اختلافی ۶ امتیازی با رئالی‌ها دارد.  

آن‌ها در مهم‌ترین بازی امروز از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه با لوانته بازی می‌کنند و در صورتی که برنده این مسابقه باشند ۴۶ امتیازی می‌شوند و اختلافشان با صدر جدول به ۳ امتیاز می‌رسد، کار آبی اناری پوشان در این دیدار سخت هم نیست و آن‌ها می‌توانند به آسانی ۳ امتیاز این مسابقه را بگیرند.  

جدال حساس تاتنهام مورینیو و من سیتی گواردیولا / اینتر در اندیشه نزدیکی به صدر جدول

رقابت‌های لالیگا امروز شاهد برگزاری ۵ دیدار دیگر هم خواهد بود که برنامه ان به شرح زیر است:

لگانس - رئال سوسیداد (۱۴:۳۰)
ایبار - بتیس (۱۶:۳۰)
بیلبائو - ختافه (۱۸:۳۰)
سویا - آلاوس (۲۱:۰۰)
ویارئال - اوساسونا (۲۱:۰۰)

هفته بیست و دوم سری آ 

رقابت‌های سری آ ایتالیا هم امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود، این رقابت‌ها در هفته بیست و دوم از روز گذشته آغاز شده است و روز دوشنبه هم به پایان می‌رسد.  

تیم فوتبال یوونتوس امروز در مهم‌ترین دیدار این رقابت‌ها از ساعت ۱۵ میزبان فیورنتینا خواهد بود، شاگردان ساری حالا پس از چند هفته موفقیت پیاپی، آن هم در حالی که اینتری‌ها نتایج خوبی نگرفته اند با ۵۱ امتیاز صدرنشین است و اختلافی ۳ امتیازی با شاگردان کونته دارند، کار امروز آن‌ها هم خیلی سخت نخواهد بود و انتظار می‌رود آن‌ها به برد بی دردسری دست یابند.  

تیم فوتبال اینتر هم در دیگر دیدار این هفته از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه  در خانه اودینزه به مصاف این تیم می‌رود، شاگردان کونته این روز‌ها فاصله شان با صدر بیشتر شده و اگر می‌خواهند که در کورس باقی بمانند باید بازی‌های پیش روی خود را با پیروزی پشت سر بگذارند.  

جدال حساس تاتنهام مورینیو و من سیتی گواردیولا / اینتر در اندیشه نزدیکی به صدر جدول

رقابت‌های سری آ امروز شاهد ۴ دیدار دیگر هم خواهد بود که برنامه آن به شرح زیر است:

لاتزیو - اسپال (۱۷:۳۰)
آتلانتا - جنوا (۱۷:۳۰)
آث میلان - هلاس ورونا (۱۷:۳۰)
لچه - تورینو (۲۰:۳۰)

هفته بیستم بوندس لیگا 

رقابت‌های این هفته بوندس لیگا آلمان روز گذشته شاهد برگزاری ۸ دیدار بود که در آن‌ تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و دورتموند برابر حریفان پیروز شدند و لایپزیش هم مقابل مونشن گلادباخ متوقف شد. این رقابت‌ها امروز با برگزاری ۲ دیدار پیگیری می‌شود و پرونده آن در هفته بیستم بسته خواهد شد.  

تیم فوتبال کلن در نخستین آن‌ها از ساعت ۱۸ میزبان فرایبورگ خواهد بود و وولفسبورگ هم از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به مصاف تیم فوتبال پادبورن خواهد رفت.

جدال حساس تاتنهام مورینیو و من سیتی گواردیولا / اینتر در اندیشه نزدیکی به صدر جدول

هفته بیست و دوم لوشامپیونه 

رقابت‌های این هفته لیگ یک فرانسه از روز جمعه آغاز شد و روز گذشته هم با برگزاری چند دیدار پیگیری شد که  تیم فوتبال پاری سن ژرمن موفق شد با ۵ گل مون پلیه را شکست دهد.

جدال حساس تاتنهام مورینیو و من سیتی گواردیولا / اینتر در اندیشه نزدیکی به صدر جدول

این رقابت‌ها امروز با برگزاری ۳ دیدار دیگر پیگیری می‌شود که برنامه آن به شرح زیر است: 

نیس - لیون (۱۷:۳۰)
متز - سنت اتین (۱۹:۳۰)
بوردو-مارسی (۲۳:۳۰)


بیشتر بخوانید:

کار آسان رئال مادرید برای تثبیت صدر نشینی در لالیگا / تقابل ساری و ناپولی در سری آ

تقابل بایرن و شالکه در بوندس لیگا / کار نه چندان آسان بارسلونا برابر والنسیا

پخش زنده فوتبال لیگ‌های معتبر اروپایی


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار