سرتیپ دوم پاسدار صابری:

جوانان انقلابی از کشور محافظت می‌کنند

جانشین سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: جوانانی امثال شهید حججی‌ها داریم که همواره پای کار هستند و از انقلاب و کشور محافظت می‌کنند.

جوانان انقلابی از کشور محافظت می‌کنندبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،مراسم صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی با یاد سردار شهید قاسم سلیمانی، با حضور سرتیپ دوم پاسدار سیروس صابری جانشین سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران، رؤسای مناطق آموزش و پرورش در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد.

در این مراسم که ۳ هزار و ۵۰۰ دانش آموز بسیجی تهران حضور داشتند، سرتیپ دوم صابری با اشاره به مجاهدت‌های مردم برای پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمنان از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال اتمام این مسیر بودند و بار‌ها از همان نهال انقلاب تا کنون به ما ضربه زدند، اما موفق نشدند.

او ادامه داد: خون‌های بسیاری پای انقلاب اسلامی ریخته شد تا این درخت تناور شکل بگیرد.

جانشین سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: دشمنان وقتی دیدند در انقلاب و جنگ پیروز نشدند از طریق شبیخون فرهنگی جوانان را هدف قرار دادند، اما جوانانی امثال شهید حججی‌ها داریم که همواره پای کار هستند و از انقلاب و کشور محافظت می‌کنند.

در این مراسم ضمن تجلیل از خانواده‌های شهدا، مراسم صبحگاه و رژه نظامی به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار