فرماندار آبادان:

هدف اصلی احزاب و تشکل‌ها ،خدمت‌رسانی به مردم است

فرماندار ویژه آبادان هدف اصلی احزاب و تشکل‌ها را خدمت‌رسانی به مردم دانست و گفت:سمن‌ها برطرف‌کردن مشکلات مردم را مطالبه کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سیدزین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان  دیروز در نشست هم اندیشی با سازمان‌های مردم نهاد در سرسرای اجتماعات فرمانداری آبادان گفت: بدون توسعه سیاسی نمی‌توان به توسعه اقتصادی رسید؛ باید یک فضای سیاسی حاکم باشد تا در توسعه اقتصادی گام برداریم.

او افزود:بدون توسعه سیاسی مشارکت حداکثری در مسایل سیاسی و اقتصادی نخواهیم داشت.

فرماندار ویژه آبادان با تاکید بر انتخابات افراد صالح برای تصدی کرسی مجلس شورای اسلامی که توانایی برطرف کردن مشکلات مردم را دارند ادامه داد:نخبگان سیاسی، احزاب و افراد تاثیرگذار نقش مهمی در شناسایی افراد واجد شرایط دارند.

موسوی  گفت: وقتی احزاب و تشکل‌های سیاسی نتوانند رسالت خود را به خوبی انجام دهند مشکلات اقتصادی، سیاسی و آسیب‌های مختلف بوجود می‌آید.

او با اشاره به حساسیت‌ موجود و شرایط خاص از سوی دشمنان انقلاب اسلامی برای ایجاد روحیه یاس و ناامیدی در بین مردم افزود: همه باید تلاش کنیم تا شرایط را برای حضور همه اقشار مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم کنیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: اگر وضع موجود آبادان مناسب نیست معنی این است که ما به تغییر نگرش در انتخاب خود نیاز داریم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.