زخمی شدن ۱۰۰ فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در کرانه باختری

نزدیک به ۱۰۰ فلسطینی در درگیری با ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری اشغالی زخمی شدند.

زخمی شدن یکصد فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در کرانه باختریبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آناتولی، در درگیری فلسطینیان با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ۹۷ فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری اشغالی مجروح شدند.

جمعیت هلال احمر فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: کادر جمعیت هلال احمر نود و هفت نفر را که در درگیری‌های پراکنده با نیرو‌های اشغالگر رژیم صهیونیستی در شهر‌ها و روستا‌های فلسطین زخمی شدند، مداوا کردند.

در این بیانیه آمده است: علل جراحت مختلف است، شماری از آن‌ها بر اثر اصابت گلوله‌های پلاستیکی و شماری دیگر بر اثر اصابت گاز اشک آور مجروح شدند. شمار دیگری نیز دچار سوختگی شدند یا از بلندی سقوط کردند.

جمعیت هلال احمر فلسطین افزود: درگیری‌ها در مناطق طوباس در اغوار شمالی، شهر‌های نابلس، قلقیلیه، طولکرم در شمال، اریحا در شرق و رام الله در مرکز کرانه باختری اتفاق افتاد.

فلسطینیان پس از اعلام طرح آمریکایی- صهیونیستی موسوم به «معامله قرن» در محکومیت این طرح به خیابان‌ها آمدند که نیرو‌های رژیم صهیونیستی برای پراکنده کردن مردم از گلوله و گاز اشک آور استفاده می‌کند.

دونالد ترامپ سه شنبه هفته گذشته از طرح به اصطلاح صلح خود با حضور بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن رونمایی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار