معامله قرن، کلاهبرداری بزرگ استکبار از جهان اسلام

امام جمعه بندرعباس گفت: معامله قرن، کلاهبرداری و دیکته ای از سوی صهیونیست‌هاست که هرگز محقق نخواهدشد.

معامله قرن، کلاهبرداری بزرگ استکبار از جهان اسلامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده امام جمعه بندرعباس گفت: معامله قرن، کلاهبرداری و دیکته ای از سوی صهیونیست‌هاست که هرگز محقق نخواهدشد.

او درخطبه‌های نماز جمعه بندرعباس افزود: این معامله‌ای تحمیلی و یک طرفه است که هیچ یک از سران آزاده فلسطینی‌ که اکنون منسجم‌تر از قبل گردهم آمده‌اند، آن را قبول ندارند.

نماینده ولی فقیه در هزمزگان گفت: در واقع آمریکا و رژیم صهیونیسیتی با این معامله می‌خواهند فلسطینی‌ها را از سرزمین اصلی شان دور کنند و قبله اول مسلمانان را به اشغال کامل درآورند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: جهان اسلام اکنون در انتفاضه جدیدی قرار خواهد گرفت که ترامپ و هم فکرانش را از طرح این معامله پشیمان خواهدکرد.

خطیب نماز جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک آغاز دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: برپایی جشن‌های دهه مبارک فجر برای این است که این ایام الله هرگز فراموش نشود و نسل به نسل منتقل شود.

حجت السلام والمسلمین محمد عبادی زاده افزود: دهه مبارک فجر فرصتی است تا تلاش‌ها و فعالیت‌های انجام شده توسط دولت‌ها که متعلق به انقلاب و نظام اسلامی هستند را به مردم و بویژه نسل جدید بازگو شود.

امام جمعه بندرعباس همچنین بر حضور باشکوه در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن ۹۸ تاکید کرد و افزود: گروه های مختلف مردم باید با حضور پرشور در این راهپیمایی، عزت و آقایی خود را به رخ دشمنان بکشند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده درادامه با قدردانی از همه کسانی که به سیل‌زدگان شرق هرمزگان کمک کردند، گفت: مناطق سیل زده جاسک وبشاگرد اکنون به حمایت بیشتری نیاز دارند و نباید فراموش شوند.

او افزود: خدمات رسانی اولیه به سیل‌زدگان به بهترین نحو از سوی سپاه، ارتش، گروه‌های جهادی، هلال احمر، مسوولان دستگاه‌های اجرایی انجام شد اما پس از آن مردم با مشکلاتشان تنها می‌مانند که باید مسوولان چاره اندیشی کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.