مربی ایتالیایی تیم شهر خودرو:

ایران را نسبت به سایر کشور‌ها بسیار امن و مطمئن می‌بینم

مربی ایتالیایی تیم شهر خودرو گفت: این موضوعات را زمانی که ایتالیا بودم هم می‌شنیدم، اما ایران را بسیار امن و مطمئن نسبت به سایر کشور‌ها می‌بینم.

ایران را نسبت به سایر کشور‌ها بسیار امن و مطمئن می‌بینمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، استفانو کوزین مربی ایتالیایی تیم شهر خودرو در حاشیه تمرین این تیم در ورزشگاه امام رضا (ع) در رابطه با راهیابی تیم شهر خودرو به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: این موفقیت برای تیم شهرخودرو، بازیکنان و طرفداران بسیار هیجان‌انگیز و شادی‌آفرین بود.

او  با اشاره به اخبار حاشیه‌ساز پیرامون جو امنیتی کشور ایران برای حضور تیم‌های خارجی، تصریح گرد: این موضوعات را زمانی که ایتالیا بودم هم می‌شنیدم، اما ایران را بسیار امن و مطمئن نسبت به سایر کشور‌ها می‌بینم.
 
مربی ایتالیایی تیم شهر خودرو درخصوص کیفیت امکانات و تجهیزات ورزشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) نیز گفت: شرایط و امکانات این استادیوم را دقیقا همانند ساختار ورزشگاه‌های انگلیس می‌بینم. حتی معتقدم ورزشگاه امام رضا (ع) از بسیاری از ورزشگاه‌های ایتالیا از کیفیت بالاتری برخوردار است.

کوزین با اشاره به سطح ورزش کشورمان، افزود: شاید در ایران برخی پتانسیل داخلی خود را نمی‌بینند، ولی من این ظرفیت‌ها را در تمامی زمینه‌ها به خوبی شاهدم.
 
منبع : آستان نیوز
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.