تیم ملی فوتسال اواخر بهمن به مصاف عراق می‌رود

تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا، اواخر بهمن ماه ۲ بازی دوستانه با تیم ملی عراق برگزار کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌ملی فوتسال کشورمان در راستای آماده سازی خود برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تمرینات خود را از روز گذشته در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال آغاز کرده است. این تمرینات به مدت ۲۰ روز و در قالب ۴ مرحله زیر نظر محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان برگزار می‌شود.

ملی پوشان فوتسال کشورمان قرار است پیش از آغاز رقابت‌های قهرمانی آسیا اواخر بهمن ۲ بازی دوستانه با تیم ملی عراق برگزار کنند. به گفته محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی این بازی قرار است طی روز‌های ۲۶ و ۲۸ بهمن ماه این بازی ها برگزار شود تا بازیکنان با آمادگی بالایی راهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شوند.

پیش از این تیم ملی فوتسال کشورمان قرار بود با تیم‌هایی از اروپا و آفریقا بازی کند، اما به دلیل آنکه این تیم‌ها درگیر مسابقات جام ملت‌ها هستند از بازی با ایران سرباز زدند و ترجیح دادند که بازی دوستانه‌ای با کشورمان برگزار نکنند. حتی قرار بود مراکش یک بازی دوستانه‌ای را با ملی پوشان ما برگزار کند که گویا آن‌ها هم ترجیح دادند که بازی دوستانه‌ای با ایران نداشته باشد.


بیشتر بخوانید: ناظم الشریعه: تمرینات تیم ملی را به ۴ مرحله تقسیم کرده ایم


عراقی‌ها که قرار است با تیم ملی کشورمان بازی کنند در مسابقات جام ملت‌های آسیا حضور نخواهند داشت. آن‌ها در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا حضور داشتند و موفق نشدند در آن رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات اصلی که در ترکمنستان قرار است برگزار شود را کسب کنند و به همین دلیل از رسیدن به مسابقات جام ملت‌های آسیا باز ماندند.

گفتنی است مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا از ۷ تا ۱۸ اسفند ماه به میزبانی ترکمنستان برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان در گروه چهارم این مسابقات با تیم‌های ملی عربستان، کره جنوبی و تایلند همگروه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار