رئیس پلیس فتا فارس:

۲۵۰ میلیون از حساب پزشک شیرازی خالی شد/دستگیری منشی به همراه همسرش

رئیس پلیس فتا فارس از دستگیری خانمی جوان به همراه همسرش که با جلب اعتماد پزشک شیرازی اقدام به برداشت ۲۵۰ میلیون ریال حساب او کرده بود خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ حشمت سلیمانی رئیس پلیس فتا فارس اظهار کرد: در پی مراجعه پزشک شیرازی با این ادعا که از حساب بانکی او مبالغی به صورت غیرمجاز در چندین نوبت برداشت شده است، موضوع سریعاً در دستور کار افسران این پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: کارآگاهان این پلیس بلافاصله تحقیقات خود را آغاز و در خلال رسیدگی به این پرونده مطلع شدند خانمی جوان که به عنوان منشی در مطب مشغول به کار بوده است با سوء استفاده، رمز دوم کارت بانکی شاکی را فعال کرده است.

این مقام انتظامی افزود: مأموران در تحقیقات بیشتر به این نتیجه رسیدند که مردی ۳۵ ساله که همسر منشی پزشک است اقدام به برداشت ۲۵۰ میلیون ریال به صورت اینترنتی از حساب شاکی کرده‌اند.

سرهنگ سلیمانی بیان کرد: متهمان به پلیس فتا احضار و با دیدن مستندات، ضمن اعتراف به عمل مجرمانه خود اظهار داشتند که با جلب اعتماد شاکی اقدام به فعال کردن رمز دوم و برداشت‌های غیرمجاز از حساب او کردیم.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان انگیزه خود را کسب منافع مالی عنوان کردند، گفت: پرونده به همراه شاکی و مستندات پلیس به دادسرا ارسال شد.

رئیس پلیس فتا فارس ضمن درخواست از شهروندان مبنی بر اینکه اطلاعات حساب بانکی خود را به دیگران، واگذار نکنند، تصریح کرد: هرگز به افرادی که از آن‌ها هیچ گونه شناختی ندارید اعتماد نکنید و از در اختیار قرار دادن اطلاعات بانکی خود به اینگونه اشخاص خودداری کنید.

پلیس فتا از همه کاربران مى‌خواهد در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق سایت به نشانى www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی آن را ثبت کرده و از آخرین رویداد‌ها از جمله اخبار و حوادث سایبرى مطلع شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس فتا ، حساب بانکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار