گزارش رسانه‌های اسکاتلندی درباره اختلاف تراکتور و پرسپولیس بر سر آنتونی استوکس

اختلاف میان ۲ تیم تراکتور و پرسپولیس بر سر مهاجم سابق سلتیک به سوژه رسانه‌های اسکاتلندی تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تهدید باشگاه تراکتور به شکایت علیه پرسپولیس و آنتونی استوکس مهاجم جدید این تیم و کشاندن موضوع به فیفا، در رسانه‌های اسکاتلندی بازتاب یافت.

روزنامه «اسکاتیش سان» با انتخاب تیتر« ستاره سابق هیبرنیان و سلتیک در کانون اختلافات فیفا پس از بازگشت ایران»، به تشریح ماجرا پرداخت.

این روزنامه اسکاتلندی نوشت: آنتونی استوکس، مهاجم سابق هیبز و سلتیک، فقط یک روز پس از عقد قرارداد با باشگاه جدید خود در ایران، در کانون اختلافات قرار گرفت.

این بازیکن ۳۱ ساله یک سال پس از ترک تیم تراکتور، به ایران بازگشت تا با باشگاه پرسپولیس تهران قرارداد امضا کند. او همچنین مدتی با تیم آدانا دمیراسپور در دسته دوم ترکیه قرارداد داشت.

با این حال، باشگاه تراکتور به فیفا شکایتی رسمی کرده است، زیرا او بدون اینکه قرارداد خود را با این باشگاه حل و فصل کند، آن‌ها را ترک کرده است. آنها خواستار آن شده اند که نهاد حاکم بر فوتبال جهان استوکس را به حالت تعلیق درآورد تا اینکه او و باشگاه جدیدش با تراکتوربه توافق برسند.

مصطفی کاراندیش، مدیر باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: اگر بازیکنی با دلیل و بدون فسخ قرارداد موجود، باشگاه را ترک کند، نمی‌تواند به سادگی بدون جبران خسارت وارد باشگاه دیگری در همان کشور شود. ما قصد داریم این موضوع را به فیفا برسانیم و اصرار کنیم که این بازیکن معلق و به ما خسارت پرداخت شود. این روند ممکن است طولانی باشد، اما مهم این است که م الگویی باشیم. شما فقط نمی‌توانید باشگاهی را ترک کنید و بدون پرداخت هزینه‌ای وارد باشگاه دیگری در ایران شوید.

استوکس قرارداد ۶ ماهه با قهرمان لیگ برتر ایران امضا کرده، و این باشگاه اصرار دارد که او یک بازیکن آزاد بوده و قرار است روز شنبه در آبادان برای باشگاه جدیدش مقابل صنعت نفت به میدان برود مگر اینکه فیفا مداخله کند.

روزنامه «اسکاتیش دیلی رکورد» هم دیگر رسانه‌ای بود که به این موضوع پرداخت و نوشت: آنتونی استوکس درگیر اختلافات تلخ شده به دلیل اینکه باشگاه سابق ستاره سابق سلتیک خواستار تعلیق او شده است. این روزنامه با تشریح ماجرا نوشت، مهاجم سابق هیبرنیان بعد از امضای قرارداد با باشگاه پرسپولیس تهران ممکن است دچار دردسر شود.


بیشتر بخوانید: 

باشگاه تراکتور: محرومیت در انتظار استوکس و پرسپولیس

 امضا قرارداد استوکس با پرسپولیس/ شماره ۱۰ به مهاجم ایرلندی رسید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار