راه اندازی شعبه شورای حل اختلاف ویژه رسیدگی به اختلافات پزشکی در اردبیل

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از راه اندازی شعبه شورای حل اختلاف تخصصی ویژه رسیدگی به پرونده‌های نظام پزشکی در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: سیاست دستگاه قضایی استفاده از ظرفیت خود آن‌ها در حل و فصل مسائل و مشکلات تخصصی خود آن‌هاست.

او افزود: دستگاه قضایی استان اردبیل نیز در همین راستا اقدامات و برنامه‌های متعددی در دستور کار خود قرار داده است که راه اندازی شعبات تخصصی شورای حل اختلاف ویژه رسیدگی به اختلافات صنوف از مهمترین اولویت‌های دادگستری استان در این خصوص می‌باشد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با تشریح هدف از راه اندازی شعبه شورای حل اختلاف ویژه رسیدگی به مسائل پزشکی اظهار داشت: تسریع در رسیدگی، کاهش اطاله دادرسی، کاهش ورودی پرونده‌ها و دقت در رسیدگی‌ها از مهمترین اهداف دادگستری استان از راه اندازی این شعبه ذکر کرد.

عتباتی در ادامه ضمن تأکید بر لزوم ترویج و فرهنگ صلح و سازش در جامعه افزود: مسلما پرونده‌های که با صلح و سازش و بدون مراجعه به محاکم قضایی برای طی مراحل دادرسی مختومه می‌شود احساس رضایتمندی مردم بیشتر است؛ لذا یکی از رویکرد اصلی دستگاه قضایی استفاده از ظرفیت شورا‌های حل اختلاف در حل و فصل پرونده‌ها می‌باشد تا ارایه خدمتگزاری مطلوب همراه رضایتمندی در مردم تحقق یابد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.