برگزاری نخستین همایش نکوداشت مبلغین و خادمان مکتب قرآن و اهل بیت در اسد آباد

در نخستین همایش نکوداشت مبلغین و خادمان مکتب قرآن و اهل بیت در اسد آباد از فعالان قرآنی این شهرستان تقدیر شد.

برگزاری نخستین همایش نکوداشت مبلغین و خادمان مکتب قرآن و اهل بیت در اسد آبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، نخستین همایش نکوداشت مبلغین و خادمان مکتب قرآن و اهل بیت( س) به همت شهرداری و ادارات تبلیغات و ارشاد اسدآباد برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام والمسلمین محمدی ولدانی ، امام جمعه اسبق اسدآباد گفت: در هر زمان مناسب با برهه و به تناسب موقعیت موجود باید برای احیای دین جهاد کرد که این جهاد ممکن است در یک برهه جهاد با جان و خون خود، قلم و اقتصاد باشد.

او  با بیان اینکه شهدا در راه اسلام با جان و خون خود جهاد کردند و جان شیرینشان و هر آنچه داشتند را در راه اسلام نثار کردند افزود: امروز ایران اسلامی دارای قوت علمی بالایی بوده و به برکت این قدرت سوریه، لبنان، یمن، عراق و تمام دنیا را متحول کرده است و از این تحول دشمنان انقلاب به وحشت افتاده اند و در این برهه سعی بر آن دارند تا از طریق فرهنگی به کشور ایران و جوانان ایران آسیب وارد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی ولدانی ادامه داد:ایران اسلامی اقتدارآفرینی در منطقه را به برکت وحدت ، دفاع از حق و تبعیت از ولایت فقیه به نمایش گذاشته است.

شهردار اسدآباد هم گفت: در صورتی که شهرداری تنها به عمران و مبلمان شهری شهر بپردازد و از برنامه ها و مسائل فرهنگی غافل بماند این امر موجب آن خواهد بود که با وجود خوش سیمایی شهر، با آسیب ها و ناهنجاری های بسیاری مواجه شویم.

علیرضا فعله گری با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری دغدغه مندی فرهنگی و اجرای برنامه های فرهنگی را دارند، بیان کرد: شهرستان اسدآباد دارای مفاخر بسیاری در زمینه های مختلف بوده که برای دیار سیدجمال سند افتخار و مایه مباهات است که در تلاش هستیم از این مفاخر در برنامه های مختلف تجلیل کنیم.

او ادامه داد: اسدآباد از شهرهای متمدن و بااصالت کشور است که سرسلسله ی این تمدن سیدجمال الدین است.

در پایان مراسم از فعالان قرآنی و مذهبی شهرستان اسدآباد بااهداء لوح،تندیس و هدیه قدردانی شد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.