برگزاری آزمون کتبی مسابقات قرآن و عترت در مهاباد

معاون پرورشی و تربیت بدنیآموزش و پرورش شهرستان مهاباد گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر مسابقات قرآن و عترت در این شهرستان برگزار شد.

رحمانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در آستانه گرامیداشت ایام الله دهه مبارک امروزدر چهارمین روز از برگزاری مسابقات قرآن و عترت دانش آموزان شهرستان مهاباد بخش آزمون های کتبی در رشته‌های مختلف (احکام، انشای نماز، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، حفظ موضوعی و مفاهیم) با حضور پر شور دانش آموزان در دو حوزه امتحانی به تفکیک جنسیت و در سه بازه زمانی برای مقاطع سه گانه تحصیلی به اجرا در آمد.

او در بازدید از روند برگزاری آزمون کتبی مسابقات قرآن و عترت مرحله شهرستانی گفت: در این آزمون تمام پایه‌ها از تعداد ۹۰ مدرسه سطح شهر و روستا در فضای آرام و زمانبندی شده شرکت کرده اند.

رحمانی با بیان اینکه قرآن مجید به عنوان کتاب آسمانی و معجزه جاوید پیامبر اسلام (ص)، کتاب هدایت بشر به سر منزل مقصود است، گفت: مسابقات شهرستانی هر ساله در بهمن ماه اجرا می‌شود که امسال با شرکت حدود ۱۵۰۰ دانش آموز از تمامی مدارس سطح شهر و روستا با هم رقابت می‌کنند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان مهاباد ضمن تقدیر و تشکر از مدیران و معاونان و مربیان پرورشی مدارس و عوامل اجرایی مسابقات، اضافه کرد: امروز مدیران و ۱۶ نفر از مربیان قرآنی ودوران دارالقرآن دخترانه یاسین و پسرانه سراج اجرای این آزمون را عهده دار بودند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.