اجرای اردوی فرهنگی رزمی شبیه سازی نابودی اسرائیل

فرمانده سپاه خرمشهر از اجرای اردوی فرهنگی رزمی شبیه سازی نابودی اسراییل با عنوان شبیه سردار برای دانش آموزان در این شهرستان خبر داد .

علیرضا خردمند فرمانده سپاه خرمشهر در گفت و گو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، با بیان اینکه اردوی فرهنگی رزمی شبیه سردار  در تاریخ ۷ و ۱۴ بهمن در اردوگاه شهید باکری اجرا میشود ، گفت :  این اردو ساعت ۸ صبح آغاز میشود. و بدین صورت است که در ابتدا یک فیلم  برای دانش آموزان پخش خواهد شد سپس دانش آموزان باید به جای شخصیت های این فیلم  در طول اردو ایفای نقش و مراحل آن را طی کنند .

او افزود : هدف از اجرای اردوی فرهنگی رزمی آشنایی نوجوانان و جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت و به طور ویژه آشنایی و پاسداشت مجموعه از عملکردهای  شهید سپهبد قاسم سلیمانی است .

فرمانده سپاه خرمشهر ادامه داد : در حقیقت با اجرای این اردو، فرمایش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی ) که فرمودند ، سردار سلیمانی یک مکتب است به طور عملی و عینی برای  آینده سازان کشورمان شرح میشود .

خردمند در پایان گفت : فرزندان شهدا نیز در اجرای این طرح نقش به سزایی دارند همچنین خانواده های معزز شهدا به عنوان مهمان ویژه حضور خواهند داشت .

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.